Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Perchè a stampa DTF diventa una nova tendenza in a stampa tessili?

 

Panoramica

A ricerca di Businesswire - una cumpagnia di Berkshire Hathaway - informa chì u mercatu globale di stampa tessili ghjunghjerà à 28,2 miliardi di metri quadrati da u 2026, mentre chì i dati in 2020 sò stati stimati solu in 22 miliardi, chì significa chì ci hè sempre spaziu per almenu 27% di crescita in u 2026. l'anni dopu.
A crescita di u mercatu di stampa tessili hè principalmente guidata da l'aumentu di i redditi dispunibuli, cusì i cunsumatori, soprattuttu in i paesi emergenti, acquistanu a capacità di permette vestiti di moda cù disinni attraenti è vestiti di designer.Sempre chì a dumanda di vestiti cuntinueghja à cresce è i requisiti diventanu più alti, l'industria di stampa tessili continuarà à prosperà, risultatu in una dumanda più forte di tecnulugia di stampa tessili.Avà a parte di u mercatu di a stampa tessili hè occupata principalmente da a serigrafia,stampa di sublimazione, stampa DTG, èstampa DTF.

Stampa DTF

stampa DTF(stampa diretta à film) hè l'ultimu metudu di stampa trà tutti i metudi introdutti.
Stu metudu di stampa hè cusì novu chì ùn ci hè ancu un registru di a so storia di sviluppu.Ancu s'è a stampa DTF hè un novu vinutu in l'industria di stampa tessili, sta piglia l'industria per una tempesta.Sempre più prupietarii di l'imprese adoptanu stu novu metudu per espansione a so attività è ottene una crescita per via di a so simplicità, comodità è qualità di stampa superiore.
Per eseguisce a stampa DTF, alcune macchine o parti sò essenziali per tuttu u prucessu.Sò una stampante DTF, un software, una polvera adesiva hot-melt, un film di trasferimentu DTF, inchiostri DTF, un agitatore automaticu di polvere (opcional), un fornu è una pressa di calore.
Prima di eseguisce a stampa DTF, duvete preparà i vostri disinni è stabilisce i paràmetri di u software di stampa.U software agisce cum'è una parte integrante di a stampa DTF per u mutivu chì in fine influenzerà a qualità di stampa cuntrullendu fatturi critichi cum'è u voluminu di tinta è a dimensione di gocce di tinta, i profili di culore, etc.
A cuntrariu di a stampa DTG, a stampa DTF utilizza inchiostri DTF, chì sò pigmenti speciali creati in culori cian, gialli, magenta è neri, per stampà direttamente à a film.Avete bisognu di tinta bianca per custruisce a basa di u vostru disignu è altri culori per stampà i disinni detallati.È i filmi sò specialmenti cuncepiti per fà facilità di trasferimentu.Di solitu venenu in forma di fogli (per ordini di picculi batch) o forma di rotulu (per ordini grossi).
U polveru adesivo hot-melt hè poi appiicatu à u disignu è scuzzulate.Qualchidunu aduprà un shaker automaticu per migliurà l'efficienza, ma alcuni solu scuzzulate a polvera manualmente.U pulveru travaglia cum'è un materiale adesivo per unisce u disignu à a robba.In seguitu, u filmu cù u polveru adesivu hot-melt hè pusatu in u fornu per funnu u polu per chì u disignu nantu à a film pò esse trasferitu à a robba sottu u funziunamentu di a macchina di pressa di calore.

Pros

Più durable
I disinni creati da a stampa DTF sò più durable perchè sò resistenti à i graffi, resistenti à l'ossidazione / à l'acqua, elevati elastici, è micca faciuli di deformà o sbiadisci.
Scelte più larghe nantu à i materiali è i culori di vestiti
A stampa DTG, a stampa di sublimazione è a serigrafia anu materiali di vestiti, culori di vestiti o restrizioni di culore di tinta.Mentre a stampa DTF pò rompe queste limitazioni è hè adattata per stampà nantu à tutti i materiali di vestiti di ogni culore.
Gestione di l'inventariu più flessibile
A stampa DTF vi permette di stampà prima nantu à a film è poi pudete solu almacenà a film, chì significa chì ùn avete micca da trasfirià u disignu nantu à a robba prima.U film stampatu pò esse guardatu per un bellu pezzu è pò ancu esse trasferitu perfettamente quandu hè necessariu.Pudete gestisce u vostru inventariu più flexible cù stu metudu.
Enorme potenziale di aghjurnamentu
Ci sò machini cum'è l'alimentatori di rotuli è i scuotitori automatici di polveri chì aiutanu à aghjurnà assai l'automatizazione è l'efficienza di a produzzione.Quessi sò tutti opzionali se u vostru budgetu hè limitatu in a prima fase di l'affari.

Cons

U Disegnu Stampatu hè più Notice
I disinni trasferiti cù film DTF sò più notevuli perchè anu aderitu fermamente à a superficia di a robba, pudete sente u mudellu si toccu a superficia.
Più Tipi di Consumabili Necessarii
Films DTF, inchiostri DTF è polvere di fusione calda sò tutti necessarii per a stampa DTF, chì significa chì avete bisognu di più attente à i consumabili rimanenti è u cuntrollu di i costi.
I filmi ùn sò micca riciclabili
I filmi sò unicu usu, diventanu inutili dopu u trasferimentu.Se a vostra attività prospera, più film cunsumate, più rifiuti generate.

Perchè a stampa DTF?

Adatta à l'individui o à e piccule è medie imprese

L'imprese DTF sò più accessibili per i startups è i picculi imprese.È ci sò ancu pussibulità di aghjurnà a so capacità à u livellu di produzzione di massa cumminendu u scuzzulatore automaticu di polvere.Cù una cumminazione adattata, u prucessu di stampa ùn pò micca solu esse ottimizatu quant'è pussibule è cusì migliurà a digestibilità di l'ordine grossu.

Un Assistente di Brand Building

Sempre più venditori persunali adoptanu a stampa DTF cum'è u so prossimu puntu di crescita di l'imprese per u mutivu chì a stampa DTF hè cunvene è faciule per elli à operà è l'effettu di stampa hè soddisfacente cunziddi chì ci hè menu tempu necessariu per compie tuttu u prucessu.Certi venditori ancu sparte cumu custruiscenu a so marca di vestiti cù stampa DTF passu à passu nantu à Youtube.In verità, a stampa DTF hè soprattuttu adattata per e piccule imprese per custruisce e so propiu marchi, postu chì vi offre scelte più larghe è più flessibili, indipendentemente da materiali è culori di vestiti, culori di tinta, è gestione di stock.

Vantaggi significativi annantu à l'altri metudi di stampa

I vantaghji di a stampa DTF sò assai significativi cum'è illustratu sopra.Nisun pretrattamentu hè necessariu, prucessu di stampa più veloce, chances per migliurà a versatilità di u stock, più vistimenti dispunibili per a stampa, è una qualità di stampa eccezziunale, questi vantaghji sò abbastanza per dimustrà i so meriti nantu à altri metudi, ma sò solu una parte di tutti i benefici di DTF. stampa, i so vantaghji sò sempre cuntendu.

 


Tempu di Postu: Nov-02-2022