Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Chì ci hè a differenza trà l'inchiostri Eco-Solvent, UV-Cred è Latex?

In questa era muderna, ci sò parechje manere di stampà gràfiche di grande furmatu, cù inchiostri eco-solvente, UV-cured è lattice chì sò i più cumuni.

Tutti volenu chì a so stampa finita esce cù culori vibranti è un disignu attraente, cusì parenu perfetti per a vostra mostra o avvenimentu promozionale.

In questu articulu, andemu à scopre i trè inchiostri più cumuni utilizati in a stampa di grande furmatu è ciò chì e sferenze sò trà elli.

Inchiostri Eco-Solvent

L'inchiostri eco-solventi sò perfetti per i grafici di fiera cummerciale, vinili è banners per via di i culori vibranti chì pruducenu.

L'inchiostri sò ancu impermeabili è resistenti à i graffi una volta stampati è ponu esse stampati nantu à una larga gamma di superfici senza rivestimentu.

Inchiostri eco-solventi stampanu i culori standard CMYK è ancu verde, biancu, viola, aranciu è assai altri.

I culori sò ancu suspesi in un solvente biodegradable ligeru, chì significa chì a tinta ùn hà praticamente odore perchè ùn cuntene micca tanti composti organici volatili.Questu face una scelta ideale per spazii chjuchi, ospedali è ambienti di l'uffiziu.

Un inconveniente di l'inchiostri eco-solvente hè chì ponu piglià più tempu per siccà da i UV è u Lattice, chì puderia causà colli di bottiglia in u vostru prucessu di finitura di stampa.

Inchiostri polimerizzati UV

L'inchiostri UV sò usati abbastanza spessu quandu si stampanu vinili chì curanu rapidamente è pruducenu un finitu d'alta qualità nantu à u materiale di vinile.

Tuttavia, ùn sò micca cunsigliatu per stampà nantu à materiali allungati, postu chì u prucessu di stampa pò unisce i culori è influenzà u disignu.

L'inchiostri UV-curati stampanu è si seccanu assai più rapidamente di i solventi per via di l'esposizione à a radiazione UV da i luci LED, chì si trasforma rapidamente in un film di tinta.

Queste tinte utilizanu un prucessu fotochimicu chì usa a luce ultravioletta per asciucà i tinta, invece di utilizà u calore cum'è parechji prucessi di stampa.

A stampa cù inchiostri UV-cured pò esse fatta assai rapidamente, chì benefiziu à i buttreghi di stampa cù un altu voluminu, ma avete bisognu à esse attentu à i culori ùn diventanu micca sfocati.

In generale, unu di i vantaghji principali di e tinte curve UV hè chì sò spessu una di l'opzioni di stampa più economiche per via di menu inchiostri utilizati.

Sò ancu assai durable chì sò stampati direttamente nantu à u materiale è ponu durà parechji anni senza degradazione.

Inchiostri di lattice

L'inchiostri di lattice sò probabilmente l'scelta più populari per a stampa di grande furmatu in l'ultimi anni è a tecnulugia chì implica stu prucessu di stampa hè stata sviluppata à una veloce veloce.

Si stendi assai megliu cà UV è solventi, è pruduce un finitu fantasticu, soprattuttu quandu stampatu nantu à vinile, banners è carta.

L'inchiostri di lattice sò cumunimenti utilizati per a grafica di l'esibizioni, a signalistica di vendita è a grafica di i veiculi.

Sò puramente à l'acqua, ma escenu cumplettamente secchi è inodori, pronti per esse finiti subitu.Questu permette à un studio di stampa di pruduce volumi elevati in pocu tempu.

Siccomu sò inchiostri à base d'acqua, ponu esse realizati da u calore, per quessa hè impurtante chì a temperatura curretta hè stallata in u prufilu di l'impresora.

Inchiostri di lattice sò ancu più amichevuli di l'ambiente chì UV è solventi cù u 60% di a tinta, essendu acqua.Oltre à esse inodore è utilizendu COV significativamente menu periculosi cà inchiostri solventi.

Comu pudete vede, i solventi, u lattice è l'inchiostri UV anu tutti benefici è svantaghji diversi, ma in a nostra opinione a stampa di lattice hè l'opzione più versatile.

In Discount Displays, a maiò parte di i nostri grafici sò stampati cù lattice per via di a finitura vibrante, l'impattu ambientale è u prucessu di stampa veloce.

Sì avete qualchì quistione nantu à u prucessu di stampa di grande furmatu, lasciate un cumentu quì sottu è unu di i nostri sperti serà in manu per risponde.


Tempu di Postu: Aug-30-2022