In quest'era muderna, ci sò parechji modi diversi per stampà grafiche di grande furmatu, cù l'inchiostri eco-solventi, UV è lattice chì sò i più cumuni.
Tutti volenu chì a so stampa finita esce cun culori vibranti è un design attraente, dunque parenu perfetti per a vostra mostra o avvenimentu promozionale.
In questu articulu, esploreremu i trè inchiostri più cumuni usati in a stampa di grande furmatu è quali sò e differenze trà elli.
Inchiostri Eco-Solventi
L'inchiostri eco-solventi sò perfetti per a grafica di fiere, u vinile è i banner per via di i culori vibranti chì producenu.
L'inchiostri sò ancu impermeabili è resistenti à i graffi una volta stampati è ponu esse stampati nantu à una larga gamma di superfici senza rivestimentu.
L'inchiostri eco-solventi stampanu i culori CMYK standard è ancu u verde, u biancu, u violetu, l'aranciu è assai altri.
I culori sò ancu suspesi in un solvente biodegradabile dolce, ciò chì significa chì l'inchiostru ùn hà praticamente micca odore postu chì ùn cuntene micca tanti cumposti organici volatili. Questu ne face una scelta ideale per i picculi spazii, l'uspidali è l'ambienti d'uffiziu.
Un inconveniente di l'inchiostri eco-solventi hè chì ponu piglià più tempu per asciugà chè l'UV è u lattice, ciò chì puderia causà colli di buttiglia in u prucessu di finitura di stampa.
Inchiostri polimerizzati à raggi UV
L'inchiostri UV sò aduprati abbastanza spessu quandu si stampa vinile perchè si solidificanu rapidamente è producenu una finitura di alta qualità nantu à u materiale vinile.
Tuttavia, ùn sò micca cunsigliati per a stampa nantu à materiali stirati, postu chì u prucessu di stampa pò amalgamà i culori è influenzà u disignu.
L'inchiostri polimerizzati cù UV stampanu è si asciuganu assai più rapidamente chè i solventi per via di l'esposizione à a radiazione UV di e luci LED, chì si trasformanu rapidamente in una pellicola d'inchiostru.
Queste inchiostre utilizanu un prucessu fotochimicu chì usa a luce ultravioletta per asciugà l'inchiostre, invece di aduprà u calore cum'è parechji prucessi di stampa.
A stampa cù inchiostri UV pò esse fatta assai rapidamente, ciò chì benefica i negozii di stampa cù un grande vulume, ma ci vole à fà attenzione à chì i culori ùn diventinu sfocati.
In generale, unu di i principali vantaghji di l'inchiostri curvati UV hè chì sò spessu una di l'opzioni di stampa più economiche per via di menu inchiostri aduprati.
Sò ancu assai resistenti postu chì sò stampati direttamente nantu à u materiale è ponu durà parechji anni senza degradazione.
Inchiostri di lattice
L'inchiostri di lattice sò probabilmente a scelta più pupulare per a stampa di grande furmatu in l'ultimi anni è a tecnulugia chì implica stu prucessu di stampa s'hè sviluppata à una velocità rapida.
Si stende assai megliu cà l'UV è u solvente, è produce una finitura fantastica, soprattuttu quandu hè stampata nantu à vinile, banner è carta.
L'inchiostri di lattice sò cumunimenti usati per a grafica di mostre, a segnaletica di vendita al dettaglio è a grafica di veiculi.
Sò puramente à basa d'acqua, ma escenu cumpletamente secche è senza odore, pronte per esse finite subitu. Questu permette à un studio di stampa di pruduce grandi volumi in pocu tempu.
Siccomu sò inchiostri à basa d'acqua, ponu esse affettati da u calore, dunque hè impurtante avè a temperatura curretta impostata in u prufilu di a stampante.
L'inchiostri di lattice sò ancu più rispettosi di l'ambiente chè l'UV è i solventi, cù u 60% di l'inchiostru chì hè acqua. Inoltre, sò inodori è utilizanu COV significativamente menu periculosi cà l'inchiostri à solventi.
Cum'è pudete vede, l'inchiostri à solvente, à lattice è UV anu tutti vantaghji è svantaghji diversi, ma à parè nostru, a stampa à lattice hè l'opzione più versatile dispunibule.
À Discount Displays, a maiò parte di i nostri grafichi sò stampati cù lattice per via di a finitura vibrante, l'impattu ambientale è u prucessu di stampa rapidu.
Sè avete qualchì quistione nantu à u prucessu di stampa di grande furmatu, lasciate un cummentariu quì sottu è unu di i nostri esperti serà dispunibule per risponde.
Data di publicazione: 30 d'aostu 2022




