Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Chì cose affettanu a qualità di i mudelli di trasferimentu Dtf

1.Print head-unu di i cumpunenti più essenziali

Sapete perchè e stampanti inkjet ponu stampà una varietà di culori?A chjave hè chì i quattru inchiostri CMYK ponu esse mischiati per pruduce una varietà di culori, a testa di stampa hè u cumpunente più essenziale in ogni travagliu di stampa, chì tipu di testina di stampa hè utilizata affetta assai u risultatu generale di u prugettu, cusì u statutu di u prughjettu. a testa di stampa hè assai impurtante per a qualità di l'effettu di stampa.A testina di stampa hè fatta cù assai cumpunenti elettrici minusculi è ugelli multipli chì mantenenu i diversi culori di tinta, spruzzarà o sguassate i tinta nantu à a carta o film chì mette in a stampante.
Per esempiu, a testa di stampa Epson L1800 hà 6 fila di buchi di ugelli, 90 in ogni fila, un totale di 540 fori di ugelli.In generale, più buchi di ugelli in a testa di stampa, più veloce hè a velocità di stampa, è l'effettu di stampa serà ancu più squisitu.

Ma se alcuni di i buchi di l'ugelli sò ostruiti, l'effettu di stampa serà difettu.Perchè l'inchiostru hè corrosivu, è l'internu di a testa di stampa hè cumpostu di plastica è gomma, cù l'aumentu di u tempu d'utilizazione, i buchi di l'ugelli ponu ancu esse chjusi da tinta, è a superficia di a testa di stampa pò ancu esse contaminata da tinta. e polvera.A vita di una testa di stampa pò esse di circa 6-12 mesi, cusì a testa di stampa deve esse rimpiazzata in u tempu si trova chì a striscia di prova hè incompleta.

Pudete stampà a striscia di prova di a testa di stampa in u software per verificà u statutu di a testa di stampa.Sì i linii sò cuntinui è cumpleti è i culori sò precisi, indica chì a bocca hè in bona cundizione.Sì parechje linee sò intermittenti, allora a testa di stampa deve esse rimpiazzata.

2. Parametri di u software è curva di stampa (profilu ICC)

In più di l'influenza di a testa di stampa, i paràmetri in u software è a selezzione di a curva di stampa affettanu ancu l'effettu di stampa.Prima di cumincià à stampà, sceglite l'unità di scala ghjusta in u software chì avete bisognu, cum'è cm mm è inch, è poi mette u puntu di tinta à mediu.L'ultima cosa hè di selezziunà a curva di stampa.Per ottene u megliu output da l'impresora, tutti i paràmetri anu da esse stabilitu currettamente.Comu sapemu chì parechji culori sò mischiati da quattru tinta CMYK, cusì curve diverse o Profili ICC currispondenu à diverse proporzioni di mistura.L'effettu di stampa varierà ancu secondu u prufilu ICC o a curva di stampa.Di sicuru, a curva hè ancu ligata à a tinta, questu serà spiegatu quì sottu.

Durante a stampa, e gocce individuali di tinta chì si mette nantu à u sustrato affettanu a qualità generale di l'imaghjini.Gocce più chjuche pruduceranu una definizione megliu è una risoluzione più alta.Questu hè soprattuttu megliu quandu crea un testu faciule da leghje, in particulare u testu chì pò avè linee fine.

L'usu di gocce più grande hè megliu quandu avete bisognu di stampà rapidamente coprendu una grande zona.Grandi gocce sò megliu per stampà pezzi più grandi, cum'è signage grande format.

A curva di stampa hè integrata in u nostru software di stampante, è a curva hè calibrata da i nostri ingegneri tecnichi secondu i nostri inchiostri, è a precisione di u culore hè perfetta, cusì ricumandemu di utilizà a nostra tinta per a vostra stampa.Un altru RIPsoftware richiede ancu di impurtà u prufilu ICC per stampà.Stu prucessu hè ingombrante è pocu amichevule à i novi.

3.Your furmatu Image è taglia pixel

U mudellu stampatu hè ancu ligatu à a vostra imagina originale.Se a vostra maghjina hè stata cumpressa o i pixelli sò bassi, u risultatu di output serà poviru.Perchè u software di stampa ùn pò micca ottimisà a stampa s'ellu ùn hè micca assai chjaru.Dunque, più altu hè a risuluzione di l'imaghjini, u megliu u risultatu di l'output.E l'immagine in furmatu PNG hè più adattata per a stampa, perchè ùn hè micca un fondo biancu, ma altri formati ùn sò micca, cum'è JPG, serà assai stranu se stampate u fondu biancu per un disignu DTF.

4.DTF Ink

Diversi inchiostri anu effetti di stampa diffirenti.Per esempiu, inchiostri UV sò usati per stampà nantu à diversi materiali, è inchiostri DTF sò usati per stampà nantu à filmi di trasferimentu.Curve di stampa è profili ICC sò creati basati nantu à teste è aghjustamenti estensivi, se sceglite a nostra tinta, pudete selezziunà direttamente a curva currispondente da u software senza stabilisce u prufilu ICC, chì risparmia assai tempu, È i nostri inchiostri è curve sò bè. currispondente, u culore stampatu hè ancu u più precisu, per quessa, hè assai ricumandemu chì sceglite a nostra tinta DTF per aduprà. Se sceglite altre tinta DTF, a curva di stampa in u software pò micca precisa per l'inchiostro, chì ancu affettarà a tinta. risultatu stampatu.Ricurdatevi chì ùn deve micca mischjà diverse inchiostri per aduprà, hè faciule per bluccà a testa di stampa, è a tinta hà ancu una durata di conservazione, una volta chì a buttiglia di tinta hè aperta, hè cunsigliatu di aduprà in trè mesi, altrimenti, l'attività di l'inchiostru affettarà a qualità di stampa, è a probabilità d'imbulighjarà a testa di stampa aumenterà.L'inchiostru sigillatu cumpletu hà una durata di conservazione di 6 mesi, ùn hè micca cunsigliatu d'utilizà se a tinta hè stata almacenata per più di 6 mesi.

 

5.DTF film di trasferimentu

Ci hè una grande varietà di film diffirenti chì circulanu in u mercatu DTF.In generale, u filmu più opacu hà risultatu in risultati megliu perchè tende à avè più revestimentu assorbente di tinta.Ma certi filmi anu un rivestimentu in polvere scioltu chì hà risultatu in stampe irregolari è certi spazii anu rifiutatu di piglià tinta.Manipulazione di tali filmi era difficiuli cù a polvera chì era constantemente scuzzulata è a punta di i dita lascendu segni di impronte digitali in tuttu u film.
Certi filmi sò partiti perfettamente, ma poi si deformavanu è bollavanu durante u prucessu di cura.Stu tipu di film DTF in particulare pareva avè una temperatura di fusione sottu à quella di una polvere DTF.Avemu finitu per funnu a film prima di u polu è chì era à 150C.Forse hè statu cuncepitu per a polvera di puntu di fusione più bassu?Ma allora di sicuru chì avaria influenza a capacità di lavà à alte temperature.L'altru tipu di film s'hè deformatu tantu, si alzò 10 cm è appiccicatu à a cima di u fornu, mettendu u focu è arruvinendu l'elementi di calefaccia.
U nostru film di trasferimentu hè fattu di materiale di polietilene d'alta qualità, cù una tessitura grossa è un revestimentu speciale di polvere ghiacciata nantu à questu, chì pò fà chì l'inchiostro si appiccicassi è riparà.U grossu assicura a liscia è a stabilità di u mudellu di stampa è assicura l'effettu di trasferimentu

6.Curing u fornu è u polu adesivu

Dopu à u revestimentu in polvere adesivo nantu à i filmi stampati, u prossimu passu hè di mette in un fornu di curazione apposta.U fornu hà bisognu di calà a temperatura à 110 °, almenu, se a temperatura hè sottu à 110 °, U polveru ùn pò micca esse funnutu cumplettamente, risultatu in u mudellu chì ùn hè micca fermamente attaccatu à u sustrato, è hè faciule per cracke dopu un bellu pezzu. .Quandu u fornu hà righjuntu a temperatura stabilita, hà bisognu di mantene l'aria per almenu 3 minuti.Allora u fornu hè assai impurtante perchè affettarà l'effettu di pasta di u mudellu, un fornu substandard hè un incubo per u trasferimentu DTF.
U polveru adesivu affetta ancu a qualità di u mudellu trasfirutu, hè menu viscosu se u polveru adesivu cù una qualità di qualità più bassa.Dopu chì u trasferimentu hè cumpletu, u mudellu sarà facilmente spuma è crack, è a durabilità hè assai povera.Per piacè sceglite a nostra polvera adesiva hot melt di alta qualità per assicurà a qualità se pussibule.

7.A macchina di pressa di calore è a qualità T-shirt

Eccettu per i fatturi principali di sopra, l'operazione è i paràmetri di a pressa di calore sò ancu critichi per u trasferimentu di mudellu.Prima di tuttu, a temperatura di a macchina di pressa di calore deve ghjunghje à 160 ° per trasfiriri cumpletamente u mudellu da a film nantu à a T-shirt.Se sta temperatura ùn pò micca esse righjunta o u tempu di a pressa di calore ùn hè micca abbastanza, u mudellu pò esse sbuchjatu incompletamente o ùn pò micca esse trasferitu bè.
A qualità è a flatness di a T-shirt affettanu ancu a qualità di trasferimentu.In u prucessu DTG, u più altu u cuntenutu di cuttuni di a T-shirt, u megliu l'effettu di stampa.Ancu s'ellu ùn ci hè micca una tale limitazione in u prucessu DTF, u più altu u cuntenutu di cuttuni, u più forte u sticking di u mudellu di trasferimentu.È a T-shirt deve esse in un statu pianu prima di u trasferimentu, cusì ricumandemu fermamente chì a T-shirt sia stirata in una pressa di calore prima chì u prucessu di trasferimentu principia, pò mantene a superficia di T-shirt cumplettamente piatta è senza umidità in l'internu. , chì assicurerà i megliu risultati di trasferimentu.
Vulete amparà di più ?Cuntatta ci
Vulete esse Reseller à Valore Aggiuntu ?Applica avà
Vulete diventà l'affiliatu di Aily Group?Registrate avà!


Tempu di post: 13-sep-2022