Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Cosa hè a stampa UV DTF?

U Ultraviolet (UV) DTF Printing si riferisce à un novu metudu di stampa chì usa a tecnulugia di curing ultraviolet per creà disinni nantu à i filmi.Questi disinni ponu esse trasferiti nantu à l'uggetti duri è di forma irregulare pressendu cù i dita è poi sbucciate a film.

 

A stampa UV DTF richiede una stampante particulare chjamata stampante UV flatbed.L'inchiostri sò immediatamente esposti à a luce UV emessa da una lampadina LED di fonte di luce fredda quandu stampate disegni nantu à a film "A".L'inchiostri cuntenenu un agenti di curazione fotosensibile chì si secca rapidamente quandu esposti à a luce UV.

 

Dopu, aduprate una machina di laminazione per appiccà a film "A" cù a film "B".A film "A" hè in u spinu di u disignu, è a film "B" hè in fronte.Dopu, aduprate una forbice per cutà un contornu di u disignu.Per trasfirià u disignu nantu à un ughjettu, sbuchjate a film "A" è appiccicate u disignu fermamente nantu à l'ughjettu.Dopu parechji sicondi, sbucciate a "B".U disignu hè finalmente trasferitu à l'ughjettu cù successu.U culore di u disignu hè luminoso è chjaru, è dopu à u trasferimentu, hè durable è ùn scratch o sguassate rapidamente.

 

A stampa UV DTF hè versatile per via di u tipu di superfici chì i disinni ponu andà, cum'è metallu, pelle, legnu, carta, plastica, ceramica, vetru, etc. Pò ancu esse trasferitu nantu à superfici irregulari è curve.Hè ancu pussibule di trasfiriri disinni quandu l'ughjettu hè sottu à l'acqua.

 

Stu metudu di stampa hè ecologicu.Siccomu l'inchiostru di curing UV ùn hè micca basatu in solventi, nisuna sustanzia tossica evaporarà in l'aria circundante.

 

Per riassume, a stampa UV DTF hè una tecnica di stampa altamente flexible;pò esse utile sè vo vulete stampà o edità menu per i menu di ristorante, stampà loghi nantu à l'apparecchi elettrici domestici, è assai di più.Inoltre, pudete persunalizà l'uggetti cù qualsiasi logu chì vulete cù stampa UV.Hè ancu adattatu per l'uggetti esterni, postu chì sò durable è resistenti à i scratch è à l'usura cù u tempu.


Tempu di posta: 01-09-2022