Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Chì fattori affettanu l'effettu di stampa di a stampante UV DTF?

 

https://www.ailyuvprinter.com/products/Eccu alcuni fattori chì ponu influenzà l'effettu di stampa di a stampante Uv Dtf:

1. Qualità di u substratu di stampa: a qualità di u materiale utilizatu per a stampa, cum'è tessili o carta, pò influenzà l'effettu di stampa generale.

2. Qualità d'inchiostro Uv Dtf: L'inchiostru utilizatu in stampanti Uv Dtf deve esse di alta qualità per pruduce stampe megliu.L'inchiostru di bassa qualità pò purtà à imprecisioni di culore è stampe irregolari.

3. Risoluzione di stampa: A risoluzione di a stampatrice afecta a qualità di stampa.A più alta a risoluzione, u più precisu serà a stampa.

4. Velocità di stampa: A velocità à quale a stampatrice hè operata pò affettà a qualità di stampa.A stampa più lenta produce stampe megliu è coerenti.

5. Mantenimentu di l'impresora: Mantenimentu propiu di a stampatrice pò affettà l'effettu di stampa.Una Macchina Ben Mantenuta Produce Stampe Megliu Ch'è Una Macchina Mantenuta.

6. Ambiente di stampa: I livelli di temperatura è umidità in l'ambiente di stampa pò influenzallu a qualità di stampa.L'alti livelli di umidità pò causà a tinta à sparghje, è l'alte temperature pò causà chì l'inchiostro si secca rapidamente, affettendu a qualità di stampa.

7. Type Of Image File: U Tipu di File Adupratu Per Printing Pò Affettà l'Effettu di Stampa.I schedari Jpeg, per esempiu, ùn ponu micca pruduce u megliu risultatu cumparatu cù i fugliali Png.


Postu tempu: Apr-20-2023