Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Chì sò i benefici di a stampa eco-solvent?

Chì sò i beneficii distampa eco-solvente?
Perchè a stampa Eco-solvent usa solventi menu duri, permette di stampà nantu à una varietà di materiali diffirenti, furnisce una qualità di stampa eccellente mentre minimizeghja l'impattu ambientale.
Unu di i più grandi vantaghji di a stampa eco-solvente hè chì pruduce pocu scarti.I solventi utilizati in a stampa di l'eco-solvente evaporanu cumplettamente, per quessa, ùn ci hè micca bisognu di eliminazione di rifiuti periculosi.
A cuntrariu di a stampa tradiziunale basata in solventi, chì pò liberà COV dannosi (composti organici volatili) in l'aria, l'inchiostri eco-solventi sò assai più sicuri è più sani per i travagliadori è l'ambiente.
L'ecu-solvente di stampa hè ancu più costuali è versatile cà i metudi di stampa tradiziunali, per via di u fattu chì usa menu tinta è richiede menu energia per siccà.Inoltre, i stampi eco-solventi sò più durable è resistenti à u fading, facenu ideali per l'applicazioni outdoor.
Questi tipi di stampanti spessu necessitanu menu energia per operare, riducendu ancu più a so impronta ambientale.Mentre a tecnulugia di stampa di l'eco-solvente hè sempre relativamente nova, guadagna rapidamente pupularità per via di i so numerosi benefici.Cù a so cumminazione di qualità, sicurezza è sustenibilità, a stampa eco-solvente hè una soluzione ideale per una larga gamma di esigenze di stampa.
Inoltre, l'inchiostri eco-solventi sò fatti da risorse rinnuvevuli, cusì anu una impronta di carbonu più bassu cà i tinchi tradiziunali basati in petroliu.Questu facenu a stampa eco-solvente una scelta eccellente per e case è l'imprese chì cercanu di riduce u so impattu ambientale.

Chì sò i svantaghji di a stampa eco-solvente?
Mentre chì a stampa eco-solvente hà assai benefici, ci sò ancu qualchi svantaghji chì deve esse cunsideratu prima di fà u cambiamentu.Unu di i principali disadvantages hè l'investimentu iniziale in una stampante eco-solvente pò esse più altu ch'è una stampante tradiziunale.
Inchiostri eco-solvente sò ancu più caru cà i tinta tradiziunali.In ogni casu, u costu-efficacità pò esse sopra à u costu iniziale postu chì a tinta tende à andà più luntanu è hè più versatile.
Inoltre, i stampatori eco-solventi tendenu à esse più grande è più lenti cà i so contraparti solventi, cusì i tempi di produzzione ponu esse più longu.Puderanu esse più pisanti di l'altri tipi di stampanti, facenu menu portable.
Infine, inchiostri eco-solvente pò esse più difficiuli di travaglià, è stampe ponu esse bisognu di tecniche di finitura speciale è media specializate per pruteggiri contra a sbiadimentu o danni da l'esposizione à a luce UV chì pò esse caru.Ùn sò micca ideali per certi materiali, perchè necessitanu calore per asciugà bè è aderisce chì pò esse dannusu.

Malgradu questi inconvenienti, a stampa eco-solvente resta una scelta populari per parechji per via di u so impattu ambientale riduttu, odori ridotti, durabilità aumentata è qualità di stampa mejorata.Per parechje imprese è case, i vantaghji di a stampa eco-solvente superanu i svantaghji.


Tempu di post: Aug-19-2022