Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Chì sò i vantaghji è i svantaghji di l'inchiostri UV?

主图-05

Cù i cambiamenti ambientali è i danni chì sò fatti à u pianeta, e case di l'affari passanu à materie prime eco-friendly è più sicure.L'idea sana hè di salvà u pianeta per e generazioni future.Cume in u duminiu di stampa, u novu è rivoluzionariutinta UVhè un materiale assai parlatu è cercatu per a stampa.

U cuncettu di tinta UV pò esse esoticu, ma hè relativamente più simplice.Dopu chì u cumandamentu di stampa hè fattu, a tinta hè esposta à a luce UV (invece di secca à u sole) è dopuUVlucesecca è solidifica l'inchiostro.

A tecnulugia di u calore UV o infrared hè una invenzione intelligente.L'emettitori infrarossi trasmettenu alta energia in un cortu intervallu è appiicati in i spazii specifichi induve hè necessariu è per a durazione necessaria.Asciuga l'inchiostro UV istantaneamente è pò esse appiicatu à un vastu generu di prudutti cum'è libri, opuscoli, etichette, fogli, pacchetti è ogni tipu di vetru, acciaio, flessibile.
oggetti di ogni dimensione è design.

Chì sò i vantaghji di l'inchiostra UV?
U sistema di stampa convenzionale usava tinta solvente o tinta à base d'acqua chì usava l'applicazione di l'aria o di u calore per secca.A causa di l'asciugatura di l'aria, sta tinta puderia guidà à l'otturazionetesta di stampaqualchì volta.A nova stampa di u statu di l'arti hè stata realizata da e tinte UV è a tinta UV hè megliu cà u solvente è altre tinta tradiziunale.Offre i seguenti vantaghji chì facenu a quintessenza di a stampa muderna:

·Stampa pulita è cristallina
U travagliu di stampa nantu à a pagina hè cristallino cù inchiostro UV. L'inchiostru hè resistente à smearing è pare pulito è prufessiunale.Offre ancu un cuntrastu forte è un gloss inconfundible.Ci hè un gloss piacevule dopu chì a stampa hè fatta.In breve, a qualità di stampa hè migliorata
parechje volte cù inchiostri UV relative à i solventi à l'acqua.

·Eccellente velocità di stampa è costu-efficace
Inchiostri à base d'acqua è di solventi necessitanu un prucessu di siccazione separatu chì richiede tempu;L'inchiostri UV si seccanu più rapidamente cù a radiazione UV è dunque l'efficienza di stampa aumenta.Siconda, ùn ci hè micca sprecu di tinta in u prucessu di secca è 100% di tinta hè aduprata in stampa, cusì inchiostri UV sò più efficienti.Per d 'altra banda, quasi u 40% di e tinte à base d'acqua o di solventi sò perdi in u prucessu di secca.
U tempu di turnaround hè assai più veloce cù tinta UV.

·Cuerenza di Disegni è Stampe
Cù inchiostri UV, a coherenza è l'uniformità sò manteni in tuttu u travagliu di stampa.U culore, u splendore, u mudellu è u gloss restanu u listessu è ùn ci sò micca chances di blotchness è patches.Questu rende l'inchiostro UV adattatu per tutti i tipi di rigali persunalizati, prudutti cummirciali è oggetti di casa.

·Amichevule à l'ambiente

A cuntrariu di e tinte tradiziunali, a tinta UV ùn hà micca solventi chì evaporanu è liberanu VOC chì sò cunsiderati dannosi per l'ambiente.Questu rende l'inchiostru UV amichevule à l'ambiente.Quandu stampata nantu à a superficia per quasi 12 ore, a tinta UV diventa inodore è pò esse cuntattata cù a pelle.Per quessa, hè sicuru per l'ambiente è per a pelle umana.

·Risparmia i costi di pulizia
L'inchiostro UV si secca solu cù e radiazioni UV è ùn ci sò micca accumuli in u capu di a stampante.Questu risparmià i costi di pulizia supplementari.Ancu s'è e cellule di stampa sò lasciate cù tinta nantu à elli, ùn ci sarà micca tinta secca è senza costi di pulizia.

Pò esse cunclusu in modu sicuru chì i tinta UV risparmianu tempu, soldi è danni ambientali.Piglia l'esperienza di stampa à u prossimu livellu.

Chì sò i svantaghji di a tinta UV?
Tuttavia, ci sò sfide chì utilizanu tinta UV inizialmente.A tinta ùn si secca senza esse guarita.I costi iniziali iniziali per l'inchiostru UV hè relativamente più altu è ci sò costi implicati in l'acquistu è stabilisce parechji rotuli anilox per riparà i culori.
U spillage di inchiostri UV hè ancu più ingestibile è i travagliadori puderanu traccia i so passi in tuttu u pianu s'ellu pisanu accidentalmente nantu à spills di tinta UV.L'operatori anu da esse doppia alerta per evità ogni tipu di cuntattu di a pelle, postu chì a tinta UV pò causà irritazione di a pelle.

Cunclusioni
L'inchiostro UV hè un asset fenomenale per l'industria di stampa.I vantaghji è i meriti superanu i svantaghji da un numeru allarmante. Aily Group hè u fabricatore è u fornitore più autenticu di stampanti UV Flatbed è a so squadra di prufessiunali ponu guidà facilmente nantu à l'usi è i benefici di l'inchiostra UV.Per ogni tipu d'equipaggiu o serviziu di stampa, cuntattatemichelle@ailygroup.com.


Tempu di post: Jul-25-2022