Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Classificazione di stampanti UV roll to roll

macchina di stampa UV roll to rollsi riferisce à i materiali flexibuli chì ponu esse stampati in rotuli, cum'è film molle, tela per scraping di cuteddu, tela bianca è negra, stickers di vittura è cusì.L'inchiostru UV utilizatu da a macchina UV di bobina hè principalmente tinta flessibile, è u mudellu di stampa pò esse plegatu è cunservatu per un bellu pezzu.

Attualmente, a bobinatrice UV in u mercatu hè generalmente divisa in trè tippi: stampante UV a rota di stampa, stampante UV di quattru cullette è stampante UV cinturione in rete.

L'impresora UV a rota di stampa hè una stampante UV di rotulu cumuni di pochi anni fà.In cunfrontu cù e cullette, stu roller stende u materiale cù assai menu forza.U materiale hè trasportatu da una rota di stampa nantu à una piattaforma di stampa.U svantaghju hè chì ci hè stampa di rota di stampa è materiali caru si sguassate.

A stampante UV di quattru cullette hè attraversu a doppia garanzia di u sistema di ricezione è di consegna industriale è u sistema di rulli di tensione, cù una precisione di alimentazione più alta è senza arrughe, pò assicurà a qualità di stampa.

Cum'è u nome implica, a stampante UV di cinturione in rete hè l'usu di u sistema di trasmissione di cinturini netti per ottene u trasportu di materiale.L'imprese UV di cinturione di schermu sò cumunimenti aduprate per stampà materiali chì sò faciuli di plegà è tirà, cum'è a pelle.L'impresora UV di cinturione in rete pò evità queste situazioni.

I clienti ponu sceglie di cumprà a macchina secondu e esigenze di stampa.Gruppu Ailyfucalizza nantu à l'attrezzatura UV industriale grande per deci anni, attellu 8000 metri quadrati, 12 tecnulugii patentati.Benvenuti à visità a prova.


Tempu di post: 14-ghjugnu-2022