Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

ISTRUZIONI DI MANUTENZIONE QUOTIDIANA PER LA STAMPANTE UV

Dopu a stallazione iniziale di a stampante UV, ùn hà micca bisognu di operazioni di mantenimentu speciale.Ma ricumandemu sinceramente di seguità e seguenti operazioni di pulizia è mantenimentu di ogni ghjornu per allargà a vita di a stampante.

1.Turn on/off the printer

Durante l'usu di ogni ghjornu, a stampante pò mantene accesa (risparmio di tempu per l'autocontrollu in l'iniziu).L'impresora deve esse cunnessa à l'urdinatore per via di un cable USB, prima di mandà u vostru travagliu di stampa à l'impresora, avete ancu bisognu di appughjà u buttone in linea di l'impresora nantu à a so schermu.

Dopu chì l'autocontrolu di l'impresora hè cumpletu, ricumandemu di utilizà u software per pulizziari a testa di stampa prima di inizià u travagliu di stampa di un ghjornu, dopu avè premutu F12 in u software RIP, a macchina sguasserà automaticamente l'inchiostru per pulisce a testa di stampa.

Quandu avete bisognu di disattivà l'impresora, duvete sguassate i travaglii di stampa infiniti nantu à l'urdinatore, appughjà u buttone offline per disconnect a stampante da l'urdinatore, è infine appughjà u buttone on / off di l'impresora per taglià u putere.

2. Verificazione di ogni ghjornu:

Prima di inizià u travagliu di stampa, hè necessariu di verificà se i cumpunenti principali sò in boni cundizioni.

Verificate i buttigli di tinta, a tinta deve esse più di 2/3 di a buttiglia per fà a pressione adatta.

Verificate u statu di funziunamentu di u sistema di rinfrescamentu d'acqua, Se a pompa d'acqua ùn funziona micca bè, a lampada UV pò esse dannata perchè ùn pò micca esse rinfriscata.

Verificate u statu di travagliu di a lampada UV.Durante u prucessu di stampa, a lampada UV deve esse attivata per curà a tinta.

Verificate se a pompa di l'inchiostru di scarti hè corroduta o danneggiata.Se a pompa di l'inchiostra di scarti hè rotta, u sistema di tinta di scarti ùn pò micca travaglià, affettendu l'effettu di stampa.

Verificate a testa di stampa è u cuscinettu di inchiostru di scarti per macchie di tinta, chì ponu macchiate e vostre stampe

3. Pulizia di ogni ghjornu:

L'impresora pò spruzzà un pocu di tinta di scartu durante a stampa.Siccomu a tinta hè ligeramente corrosiva, deve esse eliminata in u tempu per prevene danni à e parti.

Pulite i rails di u carru di tinta è applicà l'oliu lubrificante per riduce a resistenza di u carru di tinta

Pulite regularmente a tinta intornu à a superficia di a testa di stampa per riduce l'aderenza di tinta è allargà a vita di a testa di stampa.

Mantene a striscia di codificatore è a rota di codificatore pulita è luminosa.Se a striscia di codificatore è a rota di codificatore sò macchiate, a pusizione di stampa serà imprecisa è l'effettu di stampa serà affettatu.

4.Maintenance di a testa di stampa:

Dopu chì a macchina hè accesa, per piacè aduprate F12 in u software RIP per pulisce a testa di stampa, a macchina espellerà automaticamente l'inchiostro per pulisce a testa di stampa.

Se pensate chì a stampa ùn hè micca assai bona, pudete appughjà F11 per stampà una striscia di prova per verificà u statutu di a testa di stampa.Se i linii di ogni culore nantu à a striscia di prova sò cuntinui è cumpleti, allora a cundizione di a testa di stampa hè perfetta.Se e linee sò mosse è mancanti, pudete avè bisognu di rimpiazzà a testa di stampa (Verificate se a tinta bianca richiede carta scura o trasparente).

A causa di a specialità di l'inchiostro UV (precipiterà), se longu tempu ùn hè micca usatu per a macchina, a tinta pò causà l'otturazione di a testa di stampa.Dunque ricumandemu fermamente di scuzzulate a buttiglia di tinta prima di stampà per impediscenu di precipitazione è aumentà l'attività di l'inchiostro.Una volta chì a testa di stampa hè intasata, hè difficiule di ricuperà.Siccomu a testa di stampa hè caru è ùn hà micca garanzia, mantene a stampante accesa ogni ghjornu, è verificate a testa di stampa normalmente.Se u dispusitivu ùn hè micca usatu per più di trè ghjorni, a testa di stampa deve esse prutetta cù un dispositivu moisturizing.


Tempu di Postu: Oct-09-2022