Dopu à a cunfigurazione iniziale di a stampante UV, ùn hà bisognu di operazioni di mantenimentu speciali. Ma vi cunsigliemu sinceramente di seguità e seguenti operazioni di pulizia è mantenimentu quotidiane per allargà a durata di vita di a stampante.
1. Accendete/spegnete a stampante
Durante l'usu cutidianu, a stampante pò stà accesa (risparmiendu tempu per l'autoverifica à l'avviu). A stampante deve esse cunnessa à l'urdinatore per mezu di un cavu USB, prima di mandà u vostru compitu di stampa à a stampante, duvete ancu appughjà u buttone in linea di a stampante nantu à u so schermu.
Dopu chì l'autoverifica di a stampante hè cumpletata, vi cunsigliemu di utilizà u software per pulisce a testa di stampa prima di inizià un ghjornu di travagliu di stampa, dopu avè premutu F12 in u software RIP, a macchina espellerà automaticamente l'inchiostru per pulisce a testa di stampa.
Quandu avete bisognu di spegne a stampante, duvete sguassà i travaglii di stampa incompiuti nantu à l'urdinatore, appughjà u buttone offline per disconnectà a stampante da l'urdinatore, è infine appughjà u buttone on/off di a stampante per taglià l'alimentazione.
2. Cuntrollu cutidianu:
Prima di principià u travagliu di stampa, hè necessariu verificà se i cumpunenti principali sò in bonu statu.
Verificate e buttiglie d'inchiostru, l'inchiostru deve superà i 2/3 di a buttiglia per fà chì a pressione sia adatta.
Verificate u statu di funziunamentu di u sistema di raffreddamentu à l'acqua. Se a pompa di l'acqua ùn funziona micca bè, a lampada UV pò esse dannighjata perchè ùn pò micca esse raffreddata.
Verificate u statu di funziunamentu di a lampada UV. Durante u prucessu di stampa, a lampada UV deve esse accesa per asciugà l'inchiostru.
Verificate s'è a pompa di tinta di scarto hè currusa o dannighjata. Sè a pompa di tinta di scarto hè rotta, u sistema di tinta di scarto ùn pò micca funziunà, affettendu l'effettu di stampa.
Verificate a testa di stampa è u cuscinettu d'inchiostru di scarto per e macchie d'inchiostru, chì puderanu macchià e vostre stampe.
3. Pulizia quotidiana:
A stampante pò spruzzà un pocu di tinta usata durante a stampa. Siccomu a tinta hè ligeramente currusiva, deve esse eliminata in tempu per impedisce danni à e parte.
Pulite i binari di u cartucciu d'inchiostru è applicate oliu lubrificante per riduce a resistenza di u cartucciu d'inchiostru
Pulite regularmente l'inchiostru intornu à a superficia di a testina di stampa per riduce l'adesione di l'inchiostru è prolongà a vita di a testina di stampa.
Mantene a striscia di l'encoder è a rota di l'encoder pulite è brillanti. Se a striscia di l'encoder è a rota di l'encoder sò macchiate, a pusizione di stampa serà imprecisa è l'effettu di stampa ne serà affettatu.
4.Manutenzione di a testa di stampa:
Dopu avè accesu a macchina, aduprate F12 in u software RIP per pulisce a testa di stampa, a macchina espellerà automaticamente l'inchiostru per pulisce a testa di stampa.
Sè pensate chì a stampa ùn hè micca assai bona, pudete appughjà F11 per stampà una striscia di prova per verificà u statu di a testina di stampa. Sè e linee di ogni culore nantu à a striscia di prova sò continue è cumplete, allora a cundizione di a testina di stampa hè perfetta. Sè e linee sò frammentate è mancanti, pudete avè bisognu di rimpiazzà a testina di stampa (verificate se l'inchiostru biancu richiede carta scura o trasparente).
A causa di a specialità di l'inchiostru UV (precipiterà), s'ellu ùn hè micca adupratu per un bellu pezzu di a macchina, l'inchiostru pò causà l'intasamentu di a testa di stampa. Dunque, ricumandemu fermamente di scuzzulà a buttiglia d'inchiostru prima di stampà per impedisce ch'ella precipiti è aumenti l'attività di l'inchiostru. Una volta chì a testa di stampa hè intasata, hè difficiule di riparà. Siccomu a testa di stampa hè cara è ùn hà micca garanzia, per piacè tene a stampante accesa ogni ghjornu è verificate a testa di stampa nurmalmente. Se u dispusitivu ùn hè micca adupratu per più di trè ghjorni, a testa di stampa deve esse prutetta cù un dispusitivu idratante.
Data di publicazione: 09-ott-2022




