Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

A stampante UV flatbed furnisce a cunvenzione per a nostra vita

L'applicazione diStampante UV flatbedhè più è più largamente, è hè intrutu in a nostra vita di ogni ghjornu, cum'è casu di telefuninu, pannellu di strumenti, cinturini, decorazioni, etc.

A stampante Uv flatbed usa l'ultime tecnulugia LED, sfondendu u collu di buttiglia di a tecnulugia di stampa digitale, prestazioni d'altu costu, per risponde à a dumanda di i clienti di alta qualità.

Stampante Uv Una stampante digitale d'alta tecnulugia, senza piastra, full-colore chì ùn hè micca limitata da i materiali.A stampa di culore pò esse realizatu nantu à a superficia di a porta di l'armadiu, vetru, piastra, diversi segni, cristalli, PVC, acrilicu, metallu, plastica, petra, pelle è cusì.

A stampante Uv flatbed usa l'ultime tecnulugia LED, sfondendu u collu di buttiglia di a tecnulugia di stampa digitale, prestazioni d'altu costu, per risponde à a dumanda di i clienti di alta qualità.

Stampante Uv Una stampante digitale d'alta tecnulugia, senza piastra, piena di culore chì ùn hè micca limitata da i materiali.A stampa di culore pò esse realizatu nantu à a superficia di a porta di l'armadiu, vetru, piastra, diversi segni, cristalli, PVC, acrilicu, metallu, plastica, petra, pelle è cusì.

In più di questi, ci sò mura di fondu di tile, tile di pavimentu, pitture decorative di tile, tavule di pittura, tetti, etc. Sti materiali ponu ancu esse cumpletati da stampante UV, ponu ancu ottene u mudellu chì vulete stampà, ancu buttigli di vinu persunalizati. teacups, è altri uggetti cilindrica pò esse facirmenti manighjà.pudemu mostrà a nostra stampante UV differente

A stampante UV hè una stampante universale, chì pò stampà tutti i materiali piani è rende a nostra vita più culurita.Ribalta a tecnulugia chì l'imprese ordinarie ponu stampà solu nantu à carta, chì permettenu a tecnulugia di stampa per esse applicata à una gamma più larga di materiali più amichevuli di a vita.Deve dì chì a tecnulugia di stampa UV hè una nova innovazione di a tecnulugia di stampa!

A persunalizazione di a parsunalità hè avà diventata l'industria vi purterà e cumpetenze, parlendu di persunalizazione di a parsunalità avemu da avè à dì chì a stampa UV, stampanti UV flat-panel cum'è u capu di a stampa digitale, pò esse qualsiasi materiale qualitative, disignu, pò esse mette direttamente l'inchiostro di stampa nantu à a superficia, attraversu u trasfurmazioni dopu à i stampatori UV flat-panel, un pruduttu ordinariu pò migliurà istantaneamente u valore di questu.


Tempu di posta: 01-06-2022