Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.wine
page_banner

Stampante UV Flatbed Più Pesante Più Megliu?

Hè affidabile per ghjudicà u rendiment diStampante UV flatbedper pesu? A risposta hè micca.Questu veramente prufittà di l'idea sbagliata chì a maiò parte di a ghjente ghjudicà a qualità per u pesu.Eccu uni pochi di malintesi per capiscenu.

5-19101F92220959

Cuncepimentu sbagliatu 1: u più pesante hè a qualità di stampante UV flatbed, Prestazione Più megliu

In fatti, hè faciule d'aumentà u pesu di stampanti uv flatbed, ma difficiuli di alleggerli.Ùn cunsiderà micca u disignu esteticu è u risparmiu di costu, cum'è u sistema di pressione negativa, u sistema di rinfrescante d'acqua, u sistema di aspirazione è altre parti è cumpunenti, facilmente ponu esse più di 200-300 liri.Ma se a prestazione hè garantita per esse u listessu, riduce u voluminu à a mità, u prezzu serà almenu duppiatu, è certi parti seranu duppiati.In circustanze nurmale, u più grande è più pesante i pezzi, u più altu u cunsumu d'energia, u più pesante a contaminazione di u rumore, è u più fastidiosu u mantenimentu dopu.

微信图片_202206201420431

 

Misconception dui: stampante uv flatbed più pesante, hè più stabile

A stabilità di a struttura fisica di a stampante UV flatbed hè determinata da fatturi cum'è u livellu di disignu di u fabricatore, a qualità di e parti è u so propiu prucessu di produzzione, è u fattore di pesu hè assai, assai chjucu.Indipendentemente da u costu, cù cumposti di fibra di carbonu, legami è cusì, u pesu generale di l'equipaggiu pò esse ridutta da almenu 40%.

微信图片_20220620142043

 

Misconception trè: più pesante hè a stampante UV flatbed, più longa hè a so vita di serviziu

Questu ùn hè micca cumpletu, a vita di serviziu di l'impresora uv flatbed dipende da u mantenimentu di l'operatore, a qualità di l'accessori di l'equipaggiu, ùn hà micca relazione cù u pesu.

 


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022