Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

L'aumentu imparable di a stampa UV

Siccomu l'imprese cuntinueghja à sfidà i disgraziatori chì anu preditu chì i so ghjorni eranu numerati, e tecnulugia novi cambianu u campu di ghjocu.In fatti, a quantità di materia stampata chì scontru in ogni ghjornu hè veramente crescente, è una tecnica hè emergente cum'è u capu chjaru di u campu.A stampa UV supera i solventi in termini di rapidità è efficienza di costu, i dui punti di riferimento chì importanu più.

Chì rende a stampa UV megliu cà u restu?

Coerenti, flessibili è veloci, e stampanti UV puntuanu ancu per esse eco-friendly è efficienti.Ci hè una quantità di vantaghji chjave chì spinghje sta tecnulugia à u cima di a pila:

• Stampanti UV ponu travaglià in una vasta gamma di sustrati diffirenti, facendu una scelta versatile per stampanti cù esigenze di cliente assai variate.You Mulateri Di L'esse in gradu di pruducia u travagliu high-di qualità nant'à carta, carta, tela, vinile, PVC, polystyrene, Perspex, acrilico, schiuma bordu, Di bond, ceramica, tessili, vetru, plastica, gomma è specchi.

• Non solu l'imprese UV operanu à una velocità di stampa più altu ch'è parechje stampanti equivalenti, ma ancu risparmià u tempu per tagliate un prucessu fora di u flussu di travagliu.Ùn ci hè bisognu di fà SAV è muntallu quandu pudete solu stampà direttamente à bordu.

• È risparmia ancu più tempu, à u cuntrariu di stampe di solventi, l'output da una stampante UV hè secca cum'è emerge da a macchina.Dunque, ùn ci hè micca bisognu di piglià un spaziu preziosu cù rack di secche.

• Ùn sò solu inchiostri UV amichevuli di l'ambiente, ma anu grandi livelli di aderenza è sò resistenti à smear.

• Cù l'avventu di lampade UV LED per l'asciugatura, i vechji lampi di mercuriu chì sò stati una parte di i sistemi UV sò stati eliminati.I lampi UV LED sò più duraturi è megliu per l'ambiente.

• Novi stampatori hibridi chì ponu stampà da rotuli è ancu nantu à superfici rigide facenu a tecnulugia assai più versatile, risultatu in suluzioni di stampa più economiche, in particulare per l'utilizatori più chjuchi per quale una stampante hè abbastanza.

• In quantu à l'impresora hibrida versatili, pudete invistisce in machini più chjuchi cum'è l'ER-UV3060, chì vi permettenu di stampà prudutti di niche cum'è balli di golf.Cù a cumminazione giusta di stampanti UV, puderete stampà ciò chì i vostri clienti necessitanu, veloce è efficace.

• Mentre pudete ancu sceglie una stampante eco-solvente per u travagliu di più alta qualità, se a maiò parte di a vostra stampa hè per a signalazione, allora avè una dimensione di goccia più grande o un puntu stranu ùn serà micca un prublema per l'articuli visti da una distanza. .Ciò chì avete da ottene hè una pruduzzioni aumentata à un costu più bassu.

If you’re thinking about investing in an LED UV printer and you’re not sure which one would be right for your needs, the our print experts would be happy to advise you. Give us a call on +8619906811790 or email us at michelle@ailygroup.com.


Tempu di Postu: 25-Sep-2022