Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

A stampante UV di moda di u Novu Mercatu per a macchina di stampa Roll to roll

A macchina Photo Print hè diventata un equipamentu di stampa multifunzionale in u campu di l'applicazioni di stampa di publicità.Sutta l'applicazione di a tecnulugia di stampa di polimerizzazione di luce UV, a macchina UV roll to roll pò realizà a stampa di mudelli culuriti nantu à una varietà di materiali

Primu,macchina stampante UVhè più compatible cù più materiali chì a macchina fotografica di solvente, a funzione di stampa hè più putente, l'industria di l'applicazione hè più larga;

L'usu di a tecnulugia di stampa di l'inchiostro UV UV, l'inchiostro di curing UV hè megliu cumpatibulità di i media chì l'inchiostra solvente, pò sustene l'attaccamentu di a superficia di diversi materiali di media. Inchiostro UV pò esse direttamente utilizatu per stampà assai materiali, ùn anu micca bisognu. per fà qualsiasi trattamentu di revestimentu, simplice, convenientu è praticu.Dunque, a cumpatibilità di l'inchiostro cù i supporti di stampa più diffirenti determina chì a macchina di stampa UV pò esse applicata à più industrie diverse.

Seond, a stampa UV hè megliu cà a stampa di solvente;

L'effettu di u mudellu di stampa di curing UV hè più realisticu, u culore hè più riccu, cù un effettu tridimensionale cuncavu cunvessu.

gdsvdfvf

Tre, stampa di stampa di macchina fotografica in rotulu UV chì si asciuga rapidamente, bona adesione di culore, mudellu durable. Macchina fotografica in rotulu UV chì utilizeghja a stampa di polimerizzazione UV UV, pò ottene una stampa rapida, chì hè secca, senza secca, senza trattamentu di siccazione, senza aspittà, risponde cumplettamente à i requisiti di l'industria di pruduzzioni di alta forza.Inoltre, a stampa UV nantu à a superficia di l'aderenza media chì a tinta di solvente debbule à un mudellu di aderenza durable, bona in u mediu, resistenza à l'usura di a superficia, filtro solare impermeable, cà una stampa di stampa di stampa di stampa di macchina fotografica debule di solvente hè più adattata per l'ambiente esterno.

L'applicazione di a macchina fotografica di a tecnulugia di stampa UV, pò fà a macchina fotografica piezoelettrica tradiziunale più putente, a tecnulugia di stampa è l'applicazione di stampa, facenu a macchina fotografica di bobina UV diventà una nova stella in l'industria, diventate l'impresora universale di media bobina di stampa jet.

微信截图_20220521170820


Tempu di post: 21-May-2022