Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.wine
page_banner

Manutenzione regulare di stampante in forma larga

sns11
Cum'è a manutenzione propria di l'auto pò aghjunghje anni di serviziu è rinfurzà u valore di rivendita à a vostra vittura, a cura di a vostra stampante inkjet di forma larga pò allungà a so vita di serviziu è aghjunghje à u so eventuale valore di rivendita.

L'inchiostri aduprati in queste stampanti facenu un bonu equilibriu trà esse abbastanza aggressivi per pruduce una signalizazione esterna à longu andà è esse abbastanza miti per riduce i mal di testa chì ponu purtà i stampatori tradiziunali di solventi cumpleti.Ma ogni stampante s'imbuttarà è diventerà fastidiosa o inutile se trascurata o mal mantenuta.Allora chì duvete fà per assicurà chì a vostra stampante resta in bona cundizione di travagliu?

Segui sti prucedure rigulari simplici:

Ogni ghjornu:Se ùn avete micca aduprà a stampante, almenu stampate una verificazione di ughjettu o un mudellu di prova.Questu vi darà una lettura immediata nantu à u statu di i bocchi è mantene tuttu flussu bè.

Per una verificazione di l'ugelli, tenete premutu u buttone di verificazione di l'ugelli in u menù di a stampante per dui seconde.

Per accede à l'altre opzioni di stampa di prova, appughjà Menu.Dopu appughjà a freccia giù per accede à u menù Test Print è selezziunate unu di cinque."Test5" hè a "Color Inkjet Palette" chì hè a megliu opzione per ottene una bona lettura in tutti i capi.Se ùn stampate nunda d'altru quellu ghjornu, a paleta mantene e cose chì currenu bè.Pudete ancu tene unu à manu per aduprà cum'è una guida di campioni di culore per i clienti esigenti.

Duie volte à settimana: Aduprate u tampone di mantenimentu per pulisce u wiper in a stazione di mantenimentu è pulite intornu à u tappu.Questu impedisce l'eccessiva inchiostra di custruisce nantu à a testa di stampa.

Ogni settimana: Pulite a fronte di a testa di stampa, daretu à a testa di stampa, è a distanza trà a testa è e rampe di guida.

Duie volte mensili: Reemplace l'insert Flushing Box.

Ci sò parechji articuli dispunibili nantu à u nostrusitu webchì furnisce cunsiglii è struzzioni più utili nantu à a cura è u mantenimentu di a vostra stampante.Per assicurà chì avete ciò chì avete bisognu di mantene a vostra macchina.

Se seguite sti passi simplici, aiutarete à assicurà chì a vostra stampante avarà una vita longa è produttiva chì sferisce segni, banners è prufitti.

vive di più:

IMPRIMANTE ECO SOLVENT

STAMPANTE UV


Tempu di post: Apr-19-2022