Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Mantene a vostra stampante di formatu largu chì funziona bè in tempu caldu

Cum'è qualcunu chì hè surtitu fora di l'uffiziu per un ghjacciu sta dopu meziornu saperà, u clima caldu pò esse duru à a produtividade - micca solu per e persone, ma ancu per l'equipaggiu chì usemu intornu à a nostra sala di stampa.Passà un pocu di tempu è sforzu nantu à u mantenimentu specificu di u clima caldu hè un modu faciule per assicurà chì u tempu è i soldi sò mantinuti à una prima, evitendu guasi è riparazioni.

U megliu di tuttu, assai di sti cunsiglii s'applicanu ancu quandu u clima torna assai fretu più tardi in l'annu.Eccu ciò chì u nostru capu di i servizii tecnichi, cunsiglia.

- Mantene a macchina chjusa

Assicuratevi di chjude i pannelli eviterà l'accumulazione di polvera, chì pò causà rallentamenti è blocchi, in particulare quandu hè calda.

– Mantene lu ventilatu

Verificate chì avete un bonu flussu d'aria intornu à a vostra macchina hè essenziale in tempu caldu.Se l'equipaggiu hè appiccicatu in un angulu circundatu da tutti i lati, a vostra stampante puderia surriscaldarà.Mantene un ochju nantu à a temperatura è u spaziu chjaru intornu à i bordi per l'aria per circulà per mantene a macchina fresca.

- Ùn lasciate micca a vostra stampante vicinu à a finestra

Lascià a vostra stampante in a luce diretta di u sole pò ghjucà distruzzione cù sensori chì sò utilizati per detectà o avanzà i media, chì causanu diversi prublemi di produzzione, è ancu introducendu rimpiazzamenti caru o reparazione in a linea.

- Evite di pusà inchiostru

Se lasciate l'inchiostro, questu pò causà prublemi cum'è colpi di testa è blocchi.Invece, lasciate l'impresora in modu chì l'inchiostru circuli intornu à a macchina invece di coagulà in un locu.Questa hè a megliu pratica per tutte e dimensioni standard di cartuccia è essenziale se avete una stampante cù un tank di tinta più grande.

– Ùn lasciate micca a testa di stampa alta fora di a macchina

Se lasciate l'impresora per qualchì tempu cusì, a polvera pò ghjunghje sottu è cumincià à causà prublemi, è ancu secca l'eccessu di tinta intornu à a testa è possibbilmente intruduce l'aria in u sistema di tinta, chì rischia di pruduce un colpu di testa.

- Assicuratevi chì u vostru inchiostru funziona bè

In più di evità a tinta seduta, hè una bona idea di pianificà a pulizia regulare di i tappi di tinta è a stazione di tinta.Questu eviterà ogni accumulazione in a macchina è assicuratevi chì u flussu di tinta hè faciule.

- Prufessu currettu

Assicurendu chì i media è l'inchiostru sò prufilati currettamente significherà chì pudete guarantisci chì ottene risultati coerenti è puderà eliminà sistematicamente ogni prublema cum'è è quandu si presentanu.

A mantenimentu regularmente di a vostra stampante hà assai vantaghji è hè particularmente impurtante se avete investitu sustancialmente in questu.U mantenimentu regulare assicurarà chì:

- A macchina travaglia sempre à u rendiment ottimali, ancu in tempu caldu;

- E stampe sò prodotte in modu coerente è senza difetti;

- A vita di a stampante hè aumentata è a macchina durà più;

- I tempi di inattività è una calata di produtividade pò esse evitata;

- Pudete riduce a spesa sprecata in tinta o supporti chì finiscinu per pruduce stampe inutilizabili.

È cun questu, pudete permette di cumprà una altra volta di ghiaccioli per a vostra squadra.Cusì, pudete vede chì ci sò parechje ragioni grandi per guardà a vostra stampante di grande formatu - fate cusì, è a macchina vi guarderà.


Tempu di post: 28-Sep-2022