Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

A stampante UV Flatbed hè sicura?Inquinarà l'ambiente ?

Ci sò parechji pruduttori distampanti uv flatbed.Ci sò centinaie di pruduttori è cumpagnie in Cina.In quantu à quale hè megliu, i machini caru sò megliu cà i più boni.Avete ciò chì pagate, è a rata di fallimentu hè alta per i machini sottu 100 000., instabile.

Is Stampante UV FlatbedSicuru?Inquinarà l'ambiente ?

1. Ùn ci sarà micca contaminazione da ustampante UV

U sistema di stampa inkjet piezoelettrica assicura una stampa nantu à a dumanda, à u cuntrariu di a stampa tradiziunale chì produce una grande quantità di rifiuti è liquidu di scarti chì deve esse scaricatu.L'inchiostru uv residuu pruduciutu da una stampante uv flatbed chì travaglia per un mese, micca più di 1L, pò esse direttamente introduttu in a fognaria è lavatu.

2. L'impresora flatbed ùn hà micca contaminazione luminosa.

L'onde di luce emesse da a lampada di cura LED durante u prucessu di stampaStampante UV flatbed.Se fighjate à a lunghezza d'onda di sta luce ultravioletta, pruvucarà discomfort è secchezza di i vetri.In ogni casu, in u funziunamentu propiu, finu à chì l'equipaggiu hè debuggatu, pò esse stampatu automaticamente, senza a necessità di i tecnichi per fighjà per un bellu pezzu.

3. L'impresora flatbed ùn hà micca contaminazione di u sonu.

   Stampanti UV flatbedemetterà menu di 60 decibels di rumore durante u prucessu di stampa, ma questu hè conforme à i requisiti di e case residenziali è ancu risponde à i requisiti di decibel di u rumore industriale.Evita i periculi fisichi cum'è l'udito è a visione causati da a contaminazione di u rumore à longu andà di l'operatore.

4. L'impresora flatbed ùn hà micca contaminazione d'odore.

    L'inchiostru usatu in uStampante UV flatbedhà una contaminazione più bassa è menu odore cà i coloranti di stampa tradiziunali.Dopu chì u pruduttu stampatu hè postu per 24 ore, l'odore pò esse volatilizatu.

U sopra hè "Hè uStampante UV flatbedsicuru?Inquinarà l'ambiente ? "Spergu di aiutà vi.

Se vulete amparà di più, per piacècuntatta ci.

UV2513-侧面远照


Tempu di pubblicazione: 15-10-2022