Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Presentazione di stampa DPI

Sè vo site novu in u mondu di a stampa, una di e prime cose chì avete bisognu di sapè hè DPI.Chì significa?Punti per inch.E perchè hè cusì impurtante?Si riferisce à u numeru di punti stampati nantu à una linea di una pulgada.A più alta hè a figura di DPI, più punti, è cusì a vostra stampa serà più nitida è precisa.Hè tuttu di qualità ...

Puntu è pixel

In più di DPI, truverete u terminu PPI.Questu significa pixel per inch, è significa precisamente a stessa cosa.Tutti dui sò una misurazione di a risoluzione di stampa.A più alta hè a vostra risoluzione, a megliu qualità serà a vostra stampa - cusì cercate di ghjunghje à un puntu induve i punti, o pixel, ùn sò più visibili.

Sceglite u vostru modu di stampa

A maiò parte di l'imprese venenu cù una scelta di modi di stampa, è questu hè di solitu una funzione chì vi permette di stampà à diversi DPI.A vostra scelta di risuluzione dependerà di u tipu di teste di stampa chì a vostra stampante usa, è di u driver di stampa o di u software RIP chì avete aduprà per cuntrullà a stampante.Di sicuru, a stampa in un DPI più altu ùn afecta micca solu a qualità di a vostra stampa, ma ancu u costu, è ci hè naturalmente un scambiu trà i dui.

L'imprese inkjet sò tipicamente capaci di 300 à 700 DPI, mentre chì l'imprese laser ponu ottene qualcosa da 600 à 2400 DPI.

A vostra scelta di DPI dependerà da quantu a ghjente hà da vede a vostra stampata.A più grande a distanza di visualizazione, più chjuchi appariranu i pixel.Cusì, per esempiu, sè vo stampate qualcosa cum'è una brochure o una fotografia chì serà vista da vicinu, avete bisognu di optà per circa 300 DPI.In ogni casu, sè vo avete stampatu un poster chì serà vistu da uni pochi di piedi, pudete probabilmente scappà cù un DPI di circa 100. Un cartellone hè vistu da distanzi ancu più grande, in quale casu 20 DPI serà abbastanza.

E i media ?

U sustrato nantu à quale stampate influenzerà ancu a vostra scelta di u DPI ideale.Sicondu quantu permeable hè, i media ponu cambià a precisione di a vostra stampa.Paragunate u listessu DPI nantu à carta lucida è carta senza rivestimentu - vi vede chì l'imaghjini nantu à a carta senza rivestimentu ùn hè micca cusì forte cum'è l'imaghjini nantu à a carta lucida.Questu significa chì avete bisognu di aghjustà u vostru paràmetru DPI per ottene u listessu livellu di qualità.

In casu di dubbitu, aduprate un DPI più altu di quellu chì pensate chì puderete bisognu, postu chì hè assai preferibile avè troppu dettagliu invece di micca abbastanza.

Per cunsiglii nantu à i paràmetri di DPI è stampante, parlate cù l'esperti di stampa in Whatsapp/wechat: +8619906811790 o cuntattateci via u situ web.


Tempu di Postu: 27-Sep-2022