Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Vantaghji è svantaghji di a stampante inkjet

A stampa inkjet paragunà à a serigrafia tradiziunale o flexo, stampa in rotocalco, ci sò tanti vantaghji per esse discututi.

Inkjet vs.Serigrafia

Serigrafia pò esse chjamatu u più anticu mètudu di stampa, è largamente utilizatu.Ci sò tanti limiti in a serigrafia.

Sapete chì in a serigrafia tradiziunale, a ghjente hà bisognu di separà l'imaghjini in principarmenti 4 culori, CMYK, o aduprà culore spot chì currisponde à l'opera d'arte.Allora per ogni culore facendu un pianu di schermu in cunseguenza.Incolla l'inchiostru o l'addensante nantu à i media attraversu u screnu unu per unu.Questu hè assolutamente un travagliu di tempu.Ancu s'ellu hè una piccula corsa, duverà parechji ghjorni per finisce a stampa.Per a stampa di grande volume, a ghjente usa una grande macchina di stampa rotativa.Ma pò solu accelerà u prucessu di stampa.Ma in a stampa inkjet, pudete risparmià u tempu per a creazione di schermi, l'imaghjini da l'urdinatore à i media direttamente.Pudete ottene u output una volta finitu di cuncepimentu è stampallu.Ùn ci hè micca limite MOQ per ogni tipu d'ordine.

Risparmio di tempu, ùn fate micca schermi passu à passu

Precisi, i culori si stendenu nantu à i media inseme in scala Pico.

Sia si mette ogni schermu manualmente o da a macchina, pudete vede assai difetti di stampa causati da allineamenti imprecisi.Ma in a stampa inkjet, questu hè finemente cuntrullatu da a testa di stampa, in scala di pico litter.Ancu pudete cuntrullà ogni puntu di tinta da u modu di stampa in scala grigia.Cusì ùn ci hè micca un limitu di culore per i diseggiani, ogni opera d'arte pò esse stampata.Micca cum'è a serigrafia permette solu 12 culori max in a vostra opera d'arte di cuncepimentu.

Inkjet vs.Stampa flexo è calcografia

A stampa flexo è gravure hè cunnisciuta per a so capacità di velocità di stampa veloce è di ripruduzzione grafica fina.Ma l'altu costu di a fabricazione di piastra l'hà bluccatu per i picculi ordini.

Risparmiu di costu

Fà a piastra per a stampa di gravure una cosa costosa, ancu pò esse riutilizabile.In particulare per i picculi ordini, una certa dumanda di stampa persunalizata, assai variazioni cum'è solu un codice à barre diversu per a vostra imagina.In tali casi, a stampa inkjet serà una bona scelta per voi.

Nisun MOQ

Avete quì MOQ 1000 metri balabala ... quandu andavanu à gestisce un prughjettu di stampa.Ma in a stampa inkjet, MOQ ùn vi disturberà mai.È un pruprietariu di una piccula impresa pò gestisce alcune stampanti inkjet.

I svantaghji di a stampa inkjet

Ancu s'ellu ci sò tanti vantaghji di stampa inkjet, ci sò ancu qualchi svantaghji in l'internu.

Costu di Manutenzione di l'impresora

Questa stampante d'alta tecnulugia hà da manghjà tutta a vostra pacienza quandu si trova un prublema sè ùn site micca un espertu di stampante, cumu definisce u prublema di stampa, prublema di tinta?prublema di stampante?prublema di software?prublema di testa di stampa?U costu hè in tempu è soldi.Se a testa di stampa hè danneggiata, cambià a testa di stampa hè certamente un costu.Ma ognunu hà da fà un passu avanti dopu à risolve i prublemi è sceglie un partner affidabile (partner di tinta, fornitore di stampante, etc.) hè essenziale per u vostru travagliu.

Gestione di u culore

Ogni pruprietariu di l'impresora inkjet trova difficultà per fà a gestione di u culore, perchè ogni aspettu pò esse u fattore chì affetta u culore di stampa.Inchiostro, media, ICC, deprezzamentu di l'impresora, a temperatura di l'ambiente è di l'impresora, l'umidità, etc. Allora stabilisce un standard di travagliu è uttene u persunale furmatu hè abbastanza impurtante.

PLS sentite liberu di cuntattatemi per più infurmazione!


Tempu di post: 13-sep-2022