Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Cumu operare i passi di stampa DTF?

https://www.ailyuvprinter.com/dtf-printer/

I passi perstampa DTFsò i seguenti:

1. Cuncepisce è preparanu l'imaghjini: Aduprate u software di cuncepimentu per creà l'imaghjini è l'esporta in u formatu PNG trasparente.U culore per esse stampatu deve esse biancu, è l'imaghjini deve esse aghjustatu à a dimensione di stampa è i requisiti DPI.

2. Fate l'imaghjini negativu: stampate l'imagine PNG trasparente nantu à un negativu DTF speciale.U negativu deve esse chjaru, precisu, è ùn deve micca dimustrà alcuna distorsione o scala.3.

3. Preparate l'impresora: Pone u polu in l'impresora DTF, l'impresora deve esse aghjustata per a temperatura è a pressione.Certi stampatori necessitanu un capu di stampa per esse installatu, mentri àutri utilizanu una tecnulugia di stampa alternativa.

4. Stampa: Pone u negativu preparatu nantu à l'impresora DTF è seguite e istruzioni di u funziunamentu di a stampante.A stampante stamperà nantu à a film DTF chì incapsula u negativu cù pigmenti di toner speciali.

5. Estrae l'imaghjini: Pone l'imaghjini stampati nantu à a carta speciale DTF bond, allineate u mudellu, è fissà u toner nantu à a carta cù i metudi di pressione è di trattamentu termale.

6. Curing the image: Utilizendu una pressa di calore speciale, u paper bond DTF hè postu nantu à a pressa di calore è processatu per un certu tempu per fà l'imaghjini più fissi.

7. Sbucciate a carta adhesiva: Tagliate o strappate a carta adesiva DTF da l'imaghjini, lascendu l'imaghjini di pigmentu in polvere.L'imaghjini ponu avà esse appiicati à vestiti, sacchetti è altri media.


Postu tempu: Apr-11-2023