Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Cumu mantene a stampante ERICK DTF?

1. Mantene l'impresora pulita: Pulite l'impresora regularmente per prevene l'accumulazione di polvere è detriti.Aduprate un pannu suave è asciuttu per sguassate a terra, a polvera o i detriti da l'esterno di a stampante.

2. Aduprate materiali di bona qualità: Aduprate cartucce di tinta di bona qualità o toners chì sò cumpatibili cù a vostra stampante.L'usu di materiali più economici è di bassa qualità pò riduce a vita di a vostra stampante è risultatu in stampe di qualità povera.

3. Mantene l'impresora in un ambiente stabile: Evite temperature estreme o umidità, perchè queste ponu impactà negativamente u rendiment di a stampante.Mantene l'impresora in un ambiente stabile cù livelli di temperatura è umidità consistenti.

4. Aghjurnate u software di l'impresora: Mantene u software di l'impresora aghjurnatu per assicurà un rendiment ottimali.Verificate u situ web di u fabricatore regularmente per l'aghjurnamenti di u software è installate cumu necessariu.

5. Aduprate l'impresora regularmente: Aduprate l'impresora regularmente, ancu s'ellu hè solu per stampà una pagina di prova, per mantene l'inchiostru flussu è impediscenu l'impregnazione di i nozzles.

6. Segui e linee di mantenimentu di u fabricatore: Segui i guida di u fabricatore per u mantenimentu di rutina è a pulizia, cum'è a pulizia di i testi di stampa o a sostituzione di cartucce di tinta.

7. Spegne l'impresora quandu ùn hè micca in usu: Spegne l'impresora quandu ùn hè micca in usu, cum'è lassendu in tuttu u tempu pò causà un usu innecessariu.https://www.ailyuvprinter.com/dtf-printer/


Tempu di Postu: Apr-12-2023