Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Cumu fà a sequenza di mantenimentu è spegnimentu nantu à a stampante UV

Comu tutti sapemu, u sviluppu è l'usu generalizatu di a stampante uv, porta più cunvenzione è culori à a nostra vita di ogni ghjornu.Tuttavia, ogni macchina di stampa hà a so vita di serviziu.Allora u mantenimentu di a macchina ogni ghjornu hè assai impurtante è necessariu.

A seguita hè una introduzione à u mantenimentu di ogni ghjornustampante UV:

Mantenimentu prima di principià u travagliu

1. Verificate u nozzle.Quandu u cuntrollu di l'ugelli ùn hè micca bonu, significa chì deve esse pulitu.E poi sceglie a pulizia nurmale nant'à u prugrammu.Osservate a superficia di i testi di stampa durante a pulizia.(Avvisu: Tutte e tinte di culore sò tratte da a bocca, è a tinta hè tirata da a superficia di a testa di stampa cum'è una goccia d'acqua. Nisuna bolle di tinta nantu à a superficia di a testa di stampa) U wiper pulisce a superficia di a testa di stampa.È a testa di stampa espelle nebbia d'inchiostro.

2. Quandu u cuntrolu di u nozzle hè bonu, avete ancu bisognu di verificà a stampata di stampa prima di spegne a macchina ogni ghjornu.

Mantenimentu prima di Power off

1. Prima, a stampatrice eleva u carru à u più altu.Dopu alzà à u più altu, move u carru à mezu à u pianu pianu.
2. Siconda, Truvà u liquidu di pulizia per a macchina currispundenti.Pour un pocu liquidu di pulizia in a tazza.

3. In terzu, mette u bastone di spugna o tissutu di carta in a suluzione di pulizia, è poi pulisce a stazione di wiper è cappucciu.

Se a stampante ùn hè micca usata per un bellu pezzu, deve aghjunghje liquidu di pulizia cù una siringa.U scopu principale hè di mantene a bocchetta umita è micca chjosa.

Dopu à u mantenimentu, lasciate chì u carru torna à a stazione di tappa.È eseguite a pulizia normale nantu à u software, verificate di novu l'ugello di stampa.Se a striscia di prova hè bona, pudete offre u putere di a macchina.S'ellu ùn hè micca bonu, pulite di novu nurmale nantu à u software.


Tempu di Postu: Apr-15-2022