Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Cumu sceglie una bona stampante uv dtf?

https://www.ailyuvprinter.com/products/

Tuttavia, quì sò qualchi principii ginirali à cunsiderà quandu sceglie aStampante UV DTF:

1. Risoluzione è Qualità di l'Image: L'impresora UV DTF deve avè una alta risoluzione chì pruduce l'imaghjini d'alta qualità.A risoluzione deve esse almenu 1440 x 1440 dpi.

2. Larghezza di stampa: A larghezza di stampa di l'impresora UV DTF deve esse capaci di accoglie a dimensione di i media chì vulete stampà.

3. Velocità di stampa: A velocità di stampa di a stampante UV DTF deve esse abbastanza veloce per risponde à i vostri bisogni di produzzione.

4. Ink Drop Size: A dimensione di a goccia d'inchiostro afecta a qualità di stampa finale.Una dimensione di goccia d'inchiostro più chjuca produce una qualità di l'imaghjini megliu, ma pò piglià più tempu per stampà.

5. Durabilità: assicuratevi chì l'impresora UV DTF hè durable è pò sustene a dumanda di u vostru ambiente di produzzione.

6. Cost: Cunsiderate u costu iniziale di l'impresora, è ancu u costu di tinta è altri consumabili.Sceglite una stampante UV DTF chì furnisce un bonu valore per u vostru investimentu.

7. Assistenza à u Cliente: Sceglite una stampante UV DTF da un fabricatore chì furnisce un supportu eccellente à i clienti, cumprese l'assistenza tecnica è a furmazione.

Mantene questi criterii in mente quandu cumprà una stampante UV DTF, è duvete esse capace di truvà un dispositivu chì risponde à i vostri bisogni di produzzione è furnisce una qualità d'imaghjini eccellente.


Postu tempu: Apr-19-2023