Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Cumu Flatbed UV Print Aumenta a Produttività

Ùn avete bisognu di esse un Maestru di l'Ecunumia per capisce chì pudete fà più soldi se vende più prudutti.Cù un accessu più faciule à e plataforme di vendita in linea è una basa di clientella diversificata, truvà affari hè più faciule ch'è mai statu.

Inevitabbilmente, parechji prufessiunali di stampa ghjunghjenu à un puntu induve anu bisognu di aghjunghje capacità di stampa cù equipaggiu supplementu.Investite in più di u listessu, cambiate à qualcosa di più industriale, o cambiate l'approcciu sanu?Piglià sta decisione hè difficiule;una scelta d'investimentu povira pò avè ripercussioni serii nantu à a crescita di un affari.

Siccomu hè impussibile di fà u ghjornu più longu di 24 ore, invistisce in un metudu di produzzione più efficau hè criticu.Fighjemu à unu di i prudutti di stampa di formatu largu più prevalenti è esaminà u metudu di produzzione per una applicazione cumuna, stampendu nantu à pannelli di mostra.

Eric Roll to roll stampante flatbed

In figura: Applicazione di laminatu à stampaturoll-to-rolloutput.

Stampa di pannelli rigidi cù roll-to-roll

Roll-to-rollL'imprese di grande formatu sò a prima scelta per a maiò parte di l'imprese di stampa chjuca à mediana.A pruduzzione di una tavola rigida per un locu di custruzzione o un spaziu di avvenimentu hè un prucessu di trè passi:

1. STAMPA I MEDIA ADESIVI

Una volta chì u media hè stata caricata è u dispusitivu hè statu cunfiguratu, u prucessu di stampa pò esse abbastanza veloce cù l'equipaggiu ghjustu - soprattuttu s'ellu ùn stampate micca in modu d'alta qualità.Una volta chì l'output hè stampatu, pudete bisognu di aspittà finu à ch'ella hè pronta per l'applicazione, secondu a tinta chì utilizate.

2. LAMINATE L'OUTPUT

Per u travagliu all'apertu, l'attrezzi permanenti, o i gràfici di u pavimentu, hè cunsigliu per copre a stampata cù una film di materiale di laminatura protettiva.Per fà questu in modu efficau nantu à un grande pezzu di travagliu, avete bisognu di un bancu di laminazione speciale, cumpresu un roller cale à a larghezza.Ancu cù stu metudu, i bolle è i pieni ùn sò micca inevitabbili, ma hè più affidabile ch'è pruvà à laminate fogli grossi in un altru modu.

3. APPLICATE À U CONSIGLIU

Avà chì i media sò laminati, u prossimu passu hè di applicà à u bordu rigidu.Una volta di più, u rullu nantu à a tavola di l'applicazione rende questu assai più faciule è menu propensu à accidenti costosi.

Un operatore qualificatu o dui ponu pruduce circa 3-4 tavule per ora cù stu metudu.Eventualmente, a vostra attività pò aumentà solu a so pruduzzione aumentendu u nùmeru di dispusitivi è assumendu più operatori, chì significa investisce in locali più grande cù spese più elevate.

CumuFlatbed UVRende a stampa di cartone più veloce

UPianu UVU prucessu di stampa hè più faciule da descriverà perchè hè assai più corta.Prima, fate un tavulinu nantu à u lettu, dopu cliccate "stampa" in u vostru RIP, è dopu à pocu minuti, sguassate u tavulinu finitu è ​​ripetite u prucessu quante volte chì avete bisognu.

Cù stu metudu, pudete pruduce finu à 4 volte più tavulini, estendendu ancu più cù l'usu di modi di stampa di qualità più bassa.Questu aumentu massivu di a produtividade lascia i vostri operatori liberi di piglià cura di altre rispunsabilità mentre l'impresora compie ogni travagliu.Ùn hè micca solu chì aumenta a vostra pruduzzione di pannelli rigidi, ma avete ancu più flessibilità per esplorà altre opportunità per aumentà a vostra linea di fondu.

Questu significa chì ùn avete micca bisognu di rimpiazzà i vostri dispositi di stampa roll-to-roll esistenti - pudete cuntinuà à aduprà per pruduce prudutti supplementari chì migliurà a vostra offerta di serviziu.Scuprite u nostru articulu nantu à a generazione di prufittu cù una stampante / cutter per avè più idee.

U fattu chìUV flatbedi dispusitivi stampanu più veloce hè solu un modu per accelerà u flussu di travagliu.A tecnulugia di u vacuum bed mantene i media fermamente in u locu cù u toccu di un buttone, accelerà u prucessu di set-up è riduce l'errori.I pins di posizionamentu è e guide nantu à u lettu aiutanu à l'allineamentu rapidu.A tecnulugia di l'inchiostru stessu significa chì l'inchiostru hè guaritu istantaneamente cù lampade à bassa temperatura chì ùn decoloranu micca i media cum'è altre tecnulugia di stampa diretta.

Una volta chì avete fattu questi guadagni in a velocità di produzzione, ùn si dice micca quantu pudete piglià a vostra attività.Se vulete alcune idee per aiutà à riempie u vostru tempu cù attività di sviluppu cummerciale, avemu messu una guida rapida inseme quì, o se vulete parlà cun un espertu di stampa UV flatbed, compie u furmulariu sottu, è seremu in toccu.

A prova di u futuru a vostra attività

Cliccate quìper sapè di più nantu à a nostra Stampante Flatbed è i benefici chì puderia furnisce à a vostra attività.


Tempu di post: Jul-29-2022