Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Cumu l'Eco Solvent Printers anu migliuratu l'industria di stampa

Siccomu i bisogni di a tecnulugia è di l'imprese di l'imprese anu evolutu annantu à l'anni, l'industria di stampa s'hè vultata da stampanti solventi tradiziunali àstampanti eco solventi.Hè faciule per vede perchè a transizione hè accaduta, postu chì hè stata incredibilmente benefica per i travagliadori, l'imprese è l'ambiente.. L'ecu solvente di stampa hè ecologicamente sicura è hè principalmente aduprata per l'applicazioni è i travaglii interni.A stampa di solvente era un prucessu più duru è era assuciatu cù un odore distintu chì facia per un ambiente internu sgradevule.I media di solvente eco produce stampe d'alta risoluzione è e stampe d'alta qualità create da i metudi di solvente eco ùn sò micca sempre pussibule cù stampanti solventi.

I Top 3 Beneficii di l'Eco Solvent Printing

  1. L'ecunumia stampata cù solventi hà parechji vantaghji, ma unu di i più grandi vantaghji chì hà furnitu hè chì hè sicura per l'usu interni è hà tempi di secca rapida.Emette menu fumi durante un travagliu di stampa è ùn implica micca l'usu di sustanzi chimichi dannosi, assicurendu a salute è a sicurità di i vostri tecnichi di stampa.
  2. Perchè e stampanti ecosolvente emettenu menu fumi, sò ancu una soluzione rentabile per l'imprese.A stampa chì prima era limitata da i cappucci di ventilazione è u flussu d'aria hè avà aperta à quasi ogni zona cù circulazione d'aria standard senza risicu di inalazione di fumi.Questu permette à l'imprese per avè energia più bassa è occupanu edifici chì ùn sò micca stati inizialmente stallati per a stampa, salvendu assai in costi annu.
  3. Infine, cum'è u nome suggerisce, l'inchiostri ecosolvente sò amichevuli di l'ambiente!Sò biodegradabili è imballanu un punch uguale quandu pruducenu culore.

Cumu l'inchiostru di l'ecosolvente s'implante

L'inchiostru di solvente Eco offre una larga gamma di culori chì si seccanu ancu più rapidamente cà l'altri tinta.Questa scelta d'inchiostro hè ideale per parechje forme di segnaletica cumpresi cartelloni, avvolgimenti di veiculi è grafici, grafici di muru, segnaletica retroilluminata è etichette è decalcomanie fustellate.Hè una scelta populari per via di a so capacità di aderisce à superfici senza rivestimenti è rivestiti.U fattu chì pruduce risultati à longu andà, ancu risparmià i costi à longu andà, postu chì menu stampa duverà esse realizatu per via di i risultati durable.

Chjamateci oghje è lasciate chì a nostra squadra vi aiuterà à determinà a megliu opzione per i vostri bisogni di stampa.

Per più infurmazione nantu à questu o per cuntattateci cù e dumande o una citazioneChjamatecià 0086-19906811790.


Tempu di Postu: Aug-26-2022