Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

QUATRE MAL COMPRENSIONI DI TESTINE DI STAMPA UV

Induve sò i testi di stampa di stampanti UV fatti in? Alcuni sò fatti in Giappone, cum'è e teste di stampa Epson, teste di stampa Seiko, teste di stampa Konica, teste di stampa Ricoh, teste di stampa Kyocera.Certi in Inghilterra, cum'è teste di stampa Xaar. Alcuni in America, cum'è testi di stampa Polaris ...
Eccu quattru malintesi per l'origine di i testi di stampa.

Un malintesi

Finu a ora, ùn ci hè micca una capacità tecnica per pruduce testi di stampa UV in Cina, è tutti i testi di stampa utilizati sò impurtati.I pruduttori più grande piglianu i testi di stampa direttamente da a fabbrica originale, è i più chjuchi piglianu i testi di stampa da l'agenti;dunque, quandu certi venditi dicenu chì a stampata hè fatta da a so propria cumpagnia, sò bugiardi.

Malcomprensione Dui

A mancanza di a capacità di sviluppà è pruduce testi di stampa ùn significa micca a mancanza di a capacità di sviluppà u sistema di cuntrollu per i testi di stampa.Di sicuru, l'abilità hè principarmenti cuncentrata in uni pochi di cumpagnie, assai di quali piglianu solu a scheda madre per un pocu di mudificazione è poi publicità a so propria ricerca è sviluppu.

Malintesi Tre

A testina di stampa hè solu una parte di a stampante UV.Hè chjamatu testina di stampa UV quandu hè appiicata à stampante UV.Hè chjamatu testina di stampa solvente quandu hè appiicata à stampante solvente.Quandu avemu vistu chì certi pruduttori pruducianu stampanti Seiko UV, Ricoh UV stampanti è cusì, mostra solu chì a so stampante hè dotata di stu tipu di testi di stampa, micca chì anu a capacità di pruduce a testa di stampa.

Malintesi Quattru

Ci sò dui tippi di vendita di testi di stampa: tippu apertu è tipu non-apertu. U tipu apertu si riferisce à chì a testa di stampa hè stata aperta per a vendita in u mercatu cinese, chì pò esse compru da qualcunu, cum'è Epson printhead, Ricoh printhead, etc. , entrata faciule, a maiò parte di l'imprese chjuche è mediu, è grandi cambiamenti in u prezzu.

Testa di stampa di tipu non-apertu si riferisce à a testa di stampa Seiko, a testa di stampa Toshiba, etc., chì generalmente hà firmatu un accordu cù a fabbrica originale, cù canali di fornitura stabile è prezzu di u mercatu stabile, ma ancu restringe u fabricatore di stampanti per sviluppà è pruduce solu e macchine cù stu tipu di testi di stampa.Entrata dura è pochi fabricatori.

Avemu bisognu à esse attentu chì, se una cumpagnia hà ogni tipu di testi di stampa per l'impresora UV, ùn hè micca a forte forza tecnica è a grande scala chì predica, ma in una larga misura, hè solu un intermediariu, cusì ci vole à esse prudente per scelta.
Testina di stampa UV Skycolor


Tempu di Postu: Nov-06-2022