Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

E stampanti inkjet eco-solvente sò emerse cum'è l'ultima scelta per stampanti.

E stampanti inkjet eco-solvente sò emerse cum'è l'ultima scelta per stampanti.

I sistemi di stampa inkjet sò diventati populari in l'ultimi decennii per via di u sviluppu constante di novi metudi di stampa è di tecniche chì si adattanu à diversi materiali.
À l'iniziu di l'annu 2000 emerge l'inchiostru eco-solvente per stampanti inkjet.Questa tinta eco-solvente era di rimpiazzà lite-solvent (chjamatu ancu mild-solvent).L'inchiostri eco-solvente sò stati sviluppati in risposta à una dumanda di l'industria per più operatori è inchiostri amichevuli à i clienti cà l'inchiostri di solventi "forti", "pieni" o "aggressivi" originali.

Inchiostri solventi
L'inchiostru di "solventi forti" o "solventi cumpleti" si riferisce à a suluzione basata in oliu chì cuntene u pigmentu è a resina.Avè un altu cuntenutu di VOC (composti organici volatili), chì necessitanu ventilazione è estrazione per prutege l'operatori di l'impresora, è parechji di elli conservanu un odore persistente distintivu nantu à u PVC o un altru sustrato, chì rende l'imaghjini inadatti per l'usu di l'internu induve a ghjente hà da esse. esse abbastanza vicinu à i segni per nutà l'odore.

Inchiostri ECO-Solvent
L'inchiostri "eco-solventi" venenu da estratti di etere pigliati da oliu minerale raffinatu, per cuntrastu anu un cuntenutu VOC relativamente bassu è sò ancu utilizzabili in ambienti di studio è d'uffiziu sempre chì ci hè una ventilazione adatta.Hanu pocu odore perch'elli ponu normalment esse usatu cù gràfiche interni è signalazioni.I chimichi ùn anu micca attaccà l'ugelli è i cumpunenti di l'inkjet in modu aggressivu cum'è solventi forti, per quessa ùn anu micca bisognu di una pulizia cusì constante (ancu se alcune marche di testi di stampa anu prublemi cù quasi tutti l'inchiostri.
L'inchiostru eco-solvente permette di stampà in spazii chjusi senza chì u tecnicu di stampa corre u risicu di inalà fumi periculosi cum'è quelli di l'inchiostru di solvente tradiziunale à piena forza;ma ùn vi cunfundite pensendu chì questu hè una tinta ecologica per via di u titulu.Calchì volta i termini bassu o ligeru-solvente sò usati per discrìviri stu tipu di tinta.

L'imprese inkjet eco-solvente sò emerse cum'è l'ultima scelta per l'imprese per via di e so caratteristiche ecologiche, a vivacità di i culori, a durabilità di l'inchiostro è u costu tutale di pruprietà riduttu.
A stampa di l'eco-solvente hà aghjustatu benefizii annantu à a stampa di solvente cum'è vene cun miglioramenti aghjuntu.Questi miglioramenti includenu una larga gamma di culori cù un tempu di secca più veloce.Macchine Eco-solvente anu migliuratu a fissazione di l'inchiostro è sò megliu à scratch è resistenza chimica per ottene una stampa d'alta qualità.
L'imprese digitali Eco-solvente ùn anu praticamente micca odore perchè ùn anu micca tanti composti chimichi è organici.Adupratu per a stampa in vinile è flex, stampa di tessuti basatu in eco-solvente, SAV, banner PVC, film retroilluminatu, film di finestra, etc. Macchine di stampa eco-solvente sò ecologicamente sicure, largamente usate per applicazioni interni è l'inchiostru utilizatu hè biodegradable.Cù l'usu di inchiostri eco-solvente, ùn ci hè micca dannu à i cumpunenti di a vostra stampante chì vi salva di fà a pulizia di u sistema cumpletu cusì spessu è estende ancu a vita di a stampante.L'inchiostri eco-solventi aiutanu à riduce u costu per a stampa.

Ailygroupoffre sustinibili, affidabili, di alta qualità, pisanti, è costu-efficaceStampanti eco-solventiper rende a vostra attività di stampa prufittuosa.


Tempu di Postu: Aug-25-2022