Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

DTF vs sublimazione

Sia a stampa diretta à film (DTF) è a sublimazione sò tecniche di trasferimentu di calore in l'industria di stampa di design.DTF hè l'ultima tecnica di serviziu di stampa, chì hà trasferimenti digitale chì decoranu t-shirts scuri è ligeri nantu à fibri naturali cum'è cuttuni, seta, poliester, mischi, pelle, nylon, è più senza equipaggiu caru.A stampa di sublimazione usa un prucessu chimicu in quale un solidu si trasforma immediatamente in un gasu senza passà per u stadiu liquidu.

A stampa DTF implica l'usu di carta di trasferimentu per trasfiriri l'imaghjini in u tela o materiale.In cuntrastu, a stampa di sublimazione face usu di carta di sublimazione.Chì sò e sferenze è i vantaghji è i contra di sti dui tecniche di stampa ?U trasferimentu DTF pò ottene imaghjini di qualità di foto è hè superiore à a sublimazione.A qualità di l'imaghjini serà megliu è più vivace cù u cuntenutu di poliester più altu di u tela.Per DTF, u disignu nantu à u tela si sente suave à u toccu.Ùn vi sentite micca u disignu per a sublimazione cum'è a tinta hè trasferita nantu à u tela.DTF è sublimazione utilizanu diverse temperature di calore è tempi di trasferimentu.

 

DTF Pros.

 

1. Quasi tutti i tipi di tissuti ponu esse usatu per a stampa DTF

 

2. Pre-trattamentu ùn hè micca necessariu in uppusizione à DTG

 

3. U tela hà boni caratteristiche di lavatu.

 

4. U prucessu DTF hè menu tedious è più veloce di stampa DTG

 

 

DTF Cons.

 

1. A sensazione di i spazii stampati hè pocu sfarente quandu paragunatu cù a stampa di Sublimazione

 

2. A vivacità di u culore hè pocu più bassu di a stampa di sublimazione.

 

 

Pros di sublimazione.

 

1. Pò esse stampatu nantu à superfici rigide (mugs, photo slates, plates, clocks, etc.)

 

2. Hè abbastanza simplice è hà una curva d'apprendimentu assai corta (pò esse amparatu rapidamente)

 

3. Hà una gamma illimitata di culori.Per esempiu, cù l'inchiostru di quattru culori (CMYK) pò ottene millaie di cumminazzioni di culori diffirenti.

 

4. Nisuna stampa minima.

 

5. L'ordine pò esse pruduciutu in u stessu ghjornu.

 

 

Sublimazione Cons.

 

1. U tela deve esse fattu di 100% poliester o, à u minimu, circa 2/3 di poliester.

 

2. Solu un revestimentu di poliester speciale pò esse usatu per sustrati non tessili.

 

3. L'articuli deve avè una zona di stampa bianca o di culore chjaru.A sublimazione ùn pò micca travaglià bè nantu à tessili neri o scuri.

 

4. U culore pò esse illuminatu annantu à i mesi per l'effettu di i raghji UV s'ellu hè permanentemente espostu à u sole direttu.

 

À Aily Group, vendemu sia DTF è stampante sublimazione è tinta.Sò d'alta qualità è utilizanu l'ultime tecnulugia per ottene culori brillanti è vivi nantu à i vostri tessuti.Grazie mille per sustene a nostra piccula attività.


Tempu di post: 17-sep-2022