Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.wine
page_banner

Differenza trà a stampa di solvente è ecosolvente

A stampa solvente è ecosolvente hè un metudu di stampa cumunimenti utilizatu in i settori di publicità, a maiò parte di i media ponu esse stampate cù solvente o ecosolvente, ma sò diffirenti in l'aspetti sottu.

Inchiostru solvente è tinta eco solvente

U core per a stampa hè l'inchiostru per esse usatu, l'inchiostru di solvente è l'inchiostru di solvente eco, sò tramindui inchiostri basati in solventi, ma l'inchiostru di solvente eco hè u tipu amichevule per l'ambiente.

Eco solvente aduprà a furmazione amichevule à l'ambiente, ùn cuntene micca ingredientu dannosu.Utilizendu tinta di solvente in stampa, più è più persone anu nutatu da l'odore puzzolente, è pò durà per un bellu pezzu chì hè dannosu per a salute umana.Dunque circhemu a tinta chì include tutti i benefici di l'inchiostra solvente ma micca periculosa per u corpu è l'ambiente.L'inchiostru eco solvente hè adattatu per l'usu.

Formulazione di tinta

Parametri di tinta

I Paràmetri di l'inchiostra solvente è l'inchiostru di solvente eco sò diffirenti.Cumprendi diversi valori di PH, tensione superficiale, viscosità, etc.

Stampante Solvente è Stampante Eco Solvent

A stampante solvente hè principalmente stampanti in formatu di cuncessione, è a stampante ecosolvente hè assai più chjuca.

Velocità di stampa

A velocità di stampa per a stampante solvente hè assai alta da a stampante eco solvente.

Testa di stampa

I capi industriali sò principarmenti usati per stampanti solventi, Seiko, Ricoh, Xaar etc., è i capi Epson sò usati per stampanti eco solventi, cumprese Epson DX4, DX5, DX6, DX7.

Applicazione per stampa solvente è stampa ecosolvente

Publicità interna per a stampa ecosolvente

A stampa di solvente Eco hè principalmente aduprata per u prugramma di publicità interna, banner interni, poster, sfondi, grafica di pavimentu, POP di vendita, display retroilluminatu, banner flex, ecc. alta risoluzione, picculu puntu di inchiostro, più passa di stampa.

Usu esternu per stampa di solventi

A stampa di solventi hè principalmente aduprata per a publicità esterna, cum'è billboard, wraps di muru, wraps di veiculi etc.

PLS sentite liberu di cuntattatemi per più infurmazione!


Tempu di post: 13-sep-2022