Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Prima di investisce in una stampante Flatbed Large Format, Cunsiderate queste dumande

Prima di investisce in una stampante Flatbed Large Format, Cunsiderate queste dumande

L'investimentu in un equipamentu chì pò potenzialmente rivalià u costu di una vittura hè un passu chì ùn deve esse micca affrettatu.E ancu s'è u prezzu iniziale tags nantu à parechji di i miglioristampanti uv flatbed di grande furmatunantu à u mercatu pò esse un-nerving, u putenziale ritornu di l'investimentu per a vostra attività pò esse sky-high - sempre chì truvate l'impresora è u cumpagnu ghjustu.

1. Chì ghjè u prezzu di aStampante Flatbed?
Esattamente quantu vi costa una stampante flatbed?Cumu l'avemu citatu, l'impresora di grande formatu flatbed pò vene cun un grande prezzu, per quessa, hè impurtante capisce esattamente ciò chì uttene per u vostru investimentu.
Cum'è cù qualsiasi strumentu chì cumprate, u prezzu flutturà da una marca à una marca è un costu più altu ùn significa micca necessariamente un equipamentu megliu.U prezzu varierà ancu secondu a dimensione di a stampante chì avete bisognu.L'imprese chì sò almenu 10' di larghezza sò cunsiderate stampanti di grande format o super wide format flatbed.Questi mudelli anu un prezzu più grande di i picculi stampanti flatbed.

2. Perchè avete bisognu di sta stampante ?

Ci hè parechje ragioni per quale pudete esse esploratu e vostre opzioni di stampante.Forse u vostru equipamentu attuale hè obsoletu o circate di aghjunghje un altru pezzu di machina à u mischju per rinfurzà a vostra capacità di produzzione.O pò esse chì site finalmente prontu à cumprà a vostra propria stampante flatbed di grande furmatu dopu anni di outsourcing à un terzu.

S'ellu hè un sustitutu:
Sè vo circate di rimpiazzà un mudellu più vechju, cunzidira s'ellu vulete stà cù a listessa marca o possibbilmente passà à una nova.U vostru mudellu attuale hè stata affidabile?Chì ghjè u mutivu chì avete bisognu di truvà un sustitutu?Se ùn avete micca pussede a machina per assai longu è ùn hè simplicemente micca pruduce cum'è prima o duverebbe esse, pudete vulete pensà à cambià à una marca più affidabile.

S'ellu hè una Addizione:
Se a nova stampante serà un aghjuntu à a vostra linea di produzzione attuale, tenete in mente l'altri marchi è mudelli chì avete digià.
Forsi avete una stampante roll-to-roll da un fabricatore particulari è anu un pianu in a so linea chì si adatta à tutti i vostri bisogni.O forse ci hè un fabricatore alternativu chì hà a stampante adatta per i vostri bisogni specifichi.
In ogni casu, averete ancu bisognu di cunsiderà i prugrammi di software chì ogni stampante necessita è cumu l'usu di parechje marche è mudelli puderia influenzà i vostri flussi di travagliu.
Ma u più impurtante quì hè di capisce e capacità di e stampanti chì avete digià versus e capacità di a stampante chì vulete cumprà.Questu vi assicurà chì ottene u più per i vostri soldi.

S'ellu hè a vostra prima stampante flatbed:
Se u vostru scopu ultimu hè di fà un passu in a produzzione dopu chì avete fattu l'outsourcing, a transizione à l'imprese UV flatbed serà chjappata di opzioni à diversi punti di prezzu.Truvà u mudellu adattatu per e vostre applicazioni di stampa è i bisogni di l'imprese hè un mutivu chjave per truvà un distributore chì serà un veru cumpagnu cù una basa di cunniscenza forte in i mudelli chì state cunsiderà.Ùn solu ùn anu da aiutà à guidà à fà a scelta ghjusta per i vostri bisogni attuali di l'affari, ma si questi bisogni cambianu in u futuru puderanu esse capace di furnisce più opzioni è aiutanu à evità una perdita finanziaria significativa.

Sè ùn site micca sicuru chìstampatorehè ghjustu per voi,cuntatta ciè vi daremu cunsiglii adattati per i vostri bisogni specifichi.


Tempu di post: Jul-13-2022