Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Stampanti All In One Puderia esse a suluzione per u travagliu ibridu

L'ambienti di travagliu ibridi sò quì, è ùn sò micca cusì cattivi cum'è a ghjente teme.I principali preoccupazioni per u travagliu hibridu sò stati soprattuttu riposti, cù l'attitudini nantu à a produtividade è a cullaburazione chì restanu pusitivi mentre travaglia da casa.Sicondu BCG, durante i primi mesi di a pandemia glubale, u 75% di l'impiegati hà dettu ch'elli anu pussutu mantene o migliurà a so produtividade in i so compiti individuali, è u 51% hà dettu chì anu pussutu mantene o migliurà a produtividade funzioni di cullaburazione (BCG, 2020).

Mentre i novi arrangiamenti sò esempi pusitivi di i nostri passi evolutivi in ​​u locu di travagliu, presentanu novi sfide.A sparte u tempu trà l'uffiziu è a casa hè diventata normale, cù l'imprese è l'impiegati chì vedenu i benefici (WeForum, 2021) ma questi cambiamenti portanu novi dumande.U più notu di quale hè: chì significa questu per i nostri spazii d'uffiziu?

I spazii di l'uffiziu sò cambiati da grandi edifizii corporativi pieni di scrivanie, à spazii più chjuchi di cullaburazione destinati à accoglie a natura rivoltante di l'impiegati chì passanu a mità di u so tempu in casa è a mità di u so tempu in l'uffiziu.Un esempiu di stu tipu di riduzzione hè Adtrak, chì una volta avia 120 scrivanie, ma hà riduciutu à 70 in l'uffiziu, pur mantenendu a so forza di travagliu (BBC, 2021).

Questi cambiamenti sò diventati più cumuni, è mentre l'imprese ùn anu micca tagliatu nantu à l'impiegazione di novu staffu, sò riarrangendu l'uffiziu.

Questu significa spazii d'uffiziu più chjuchi per un numeru uguale, o à volte ancu più grande, di impiegati.

 

SO, COME A TECNULUGIA VA FATTA IN TUTTU QUESTU?

 

Donna cù laptop è travagliendu da casa |travagliu hibridu |tutte in una stampante

L'urdinatori, i telefoni è i tablette ci permettenu di stà cunnessi in u nostru uffiziu senza piglià troppu spaziu.A maiò parte di e persone utilizanu i so laptops è i telefunini per u travagliu, chì ùn anu più bisognu di cunfigurazioni voluminose chì perde u spaziu à i scrivani.Ma un locu di preoccupazione hè cù i nostri apparecchi di stampa.

I stampatori sò in parechje dimensioni, chì varienu da i picculi apparecchi in casa à i grandi machini destinati à accumpagnà i bisogni di stampa di grande volume.È ùn si ferma micca quì;fax, fotocopiatrici è scanners ponu tutti occupanu spaziu.

Per certi uffizii, hè impurtante di mantene tutti questi dispositi separati, soprattuttu s'ellu ci sò parechji impiegati chì l'utilizanu tutti in una volta.

Ma chì ne di u travagliu hibridu o di l'uffizii in casa?

Questu ùn deve esse u casu.Pudete risparmià spaziu per truvà e suluzioni di stampa ghjustu.

A scelta di un dispositivu per u travagliu hibridu pò esse abbastanti.Ci sò tante opzioni quì avà chì pò esse difficiule di capisce quale serà l'ideale.Hè soprattuttu difficiuli di decide quale sistema di sceglie quandu ùn sapete micca ciò chì funziunalità pudete bisognu più tardi in a strada.Hè per quessa chì sceglie una stampante multifunzione (aka una stampante all in one) hè a megliu decisione.

 

Risparmio di spaziu cù stampanti All In One

Stampanti All in One offrenu a flessibilità è u risparmiu chì i picculi uffizii o uffizii in casa necessitanu.Per principià, sti dispositi compacti permettenu à l'utilizatori di salvà u spaziu.Quandu travaglia in uffizii più chjuchi, questu hè un grande bonus!Ùn vulete micca perdi u preziosu spaziu chì avete nantu à e machini voluminosi.Hè per quessa chì questi apparecchi più chjuchi, ma ancu putenti è convenienti, sò e migliori opzioni.

Esse Preparatu

Dopu avè lettu u puntu precedente, pudete esse dumandate: perchè micca solu ottene una stampante simplice, una chì hè chjuca cum'è un all in one, ma senza tutte l'altri funziunalità?

Perchè ùn sapete mai quandu i bisogni puderanu cambià.

Cume i nostri spazii di l'uffiziu cambianu, cusì sò ancu i nostri bisogni.Questu pò succorsu in ogni mumentu, è hè megliu esse preparatu più cà micca prontu à tuttu.

Mentre pudete pensà chì avà l'unicu ciò chì hè necessariu quandu travaglia in casa o in un uffiziu più chjucu hè a funziunalità di stampa, questu puderia cambià.Puderete subitu capisci chì a vostra squadra hà bisognu di fà fotocopie, o scansà i ducumenti.È in casu chì anu bisognu di faxà qualcosa, ùn devi micca preoccupatu.Cù una stampante all in one, hè tuttu quì!

U travagliu ibridu offre tanta flessibilità, ma per mantene u funziunamentu lisu hè bisognu di preparazione da parte di i so impiegati.Hè per quessa chì assicurà chì avete un dispositivu cù tutte e funzioni pussibuli chì pudete bisognu hè impurtante.

Le stampanti multifunzionali vi risparmianu soldi

Ùn si tratta micca solu di risparmià spaziu è esse preparatu.

Hè ancu di salvà soldi.

All in unu i dispusitivi fà ibrida travagliu più faciuli |megliu cunnessione |travaglià da casa

Sti dispusitivi hannu tutte e funziunalità in unu, chì significa cutting spese nantu à compra dispusitivu.Si usa dinù menu putenza.Cù tutte e funzioni in un sistema, significarà disegnà menu putere à parechji dispusitivi, è invece di risparmià soldi usendu u putere per una sola fonte.

Queste opzioni più chjuche è più convenienti permettenu ancu à i clienti di salvà quandu si tratta di u so usu di watt.

Di genere, l'imprese di l'uffiziu in media cunsumanu "assai più energia" (The Home Hacks).Questi dispositi più grande usanu in ogni locu da 300 à 1000 watts quandu stampanu (Supportu gratuitu per a stampante).In cunfrontu, i stampatori di l'uffiziu in casa più chjuchi cunsumanu significativamente menu, cù numeri chì varienu da 30 à 550 watt in usu (Supportu gratuitu per a stampante).L'usu di Watt cuntinueghja à influenzà quantu soldi spende un annu in u putere.Un dispositivu più chjucu hè cusì uguale à i costi più chjuchi, chì uguali à un risparmiu più grande per voi è l'ambiente.

Tutti i vostri bisogni, cum'è i costi di mantenimentu è di garanzia, sò ancu ridotti.

Cù un solu dispositivu, pò esse risparmiu massiu in a linea quandu vene u tempu di mantenimentu.Avete ancu solu preoccupatu di assicurà chì una garanzia hè aghjurnata invece di pruvà à seguità un saccu di garanzie di i dispositi.

Stampanti All In One Risparmia tempu

Invece di curriri avanti è avanti trà i dispositi, ammucciate in carte per parechje pezzi d'equipaggiu, o preoccupatevi di sorte di carte dopu, queste stampanti multifunzionali sò capaci di trattà tutte e necessità in questu momentu.

Queste stampanti all in one ponu avè opzioni chì permettenu:

  • Stampa
  • Fotocopie
  • Scanning
  • Faxing
  • Pinzatura automatica di carte

Utilizà un dispositivu rende più faciule per cumpiendu i travaglii per pudè fucalizza nantu à un travagliu più interessante.Questu pò esse soprattuttu utile cù u travagliu hibridu perchè menu tempu passatu trà i dispositi significa più tempu di cullaburazione cù i culleghi chì ùn puderanu micca esse in l'uffiziu.

Dà ancu flessibilità à a persona chì travaglia da casa chì avarà tuttu à a so manu.Ùn anu da preoccupassi d'aspittà per fà a scansione o a copia in l'uffiziu, ma anu a libertà di fà tuttu da a so scrivania in casa.

Un aghjurnamentu in i spazii di travagliu richiede una tecnulugia aghjurnata

Parechje stampanti muderni all in one anu avà funzioni di rete megliu, chì sò essenziali per u travagliu hibridu.Queste caratteristiche permettenu di cunnette i vostri laptops, telefoni è tablette à a stampante.Questu permette di stampà da qualsiasi di i vostri dispositi, in ogni locu!

Sì tù o un cullega travagliate da casa, mentre chì un altru hè in l'uffiziu, pudete avè i vostri dispositi cunnessi à traversu u nuvulu per cuntinuà à stampà da induve site.Mantene a ghjente cunnessa, ùn importa da induve travaglianu.E funzioni di a rete ponu migliurà a produtividade è mantene una bona cullaburazione trà l'impiegati.

Solu tenite in mente chì i vostri dispositi duveranu esse sicuri, cusì sia sempre attentu à l'usu di e funzioni di a rete.

Sceglite Stampanti All In One

I benefici di una stampante all in one sò chjaru.Questi dispositi multifunzionali aiutanu l'imprese è l'impiegati cù:

  • Cutting costs
  • Risparmia u spaziu
  • Migliurà a cullaburazione in u travagliu hibridu
  • Risparmia tempu

 

Ùn lasciate micca daretu à i tempi.U travagliu ibridu hè u nostru novu futuru.Mantene à ghjornu cù l'ultime tecnulugia per assicurà chì i vostri impjegati restanu cunnessi da ogni locu.

 

Cuntatta ciè truvemu oghje a stampante tutta in una sola.


Tempu di Postu: Sep-07-2022