Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

Vantaghji è Vantaghji di a Stampante UV di Case per Telefuninu Mobile

Vantaghji è Vantaghji di u casu di u telefuninuStampante UV

Chì sò i vantaghji è i vantaghji di u casu di u telefuninustampanti UV?Perchè i pruduttori di casse di telefuni mobile anu basicamente bisogni di stampanti UV?

One.I vantaghji è i vantaghji di l'impresora UV per i casi di u telefuninu

1.Stampanti UV flatbedanu bassi costi d'investimentu è una larga gamma di applicazioni. Puderanu esse aduprati in l'industria di a publicità, l'industria di a pelle, l'industria di i casi di u telefuninu, l'industria di trasfurmazioni di i regali, l'industria di a segnaletica, l'industria di a decorazione, l'industria di l'artigianatu di vetru, l'industria di porte scorrevoli di vetru.

L'impresora 2.UV hà i vantaghji di alta stabilità, alta efficienza, alta precisione, etc., chì ponu risponde à i bisogni di a produzzione di massa in diverse industrii.

3. A pusizione di stampa di l'impresora UV hè precisa, evitendu u prublema di l'offset di pusizione incontratu da a stampa manuale.

4.It pò esse verificatu da stamping pictures.The sistema di stampa piezoelectric digitale è sistema di trasmissione precisa sò aduttatu. I stampi stampati hannu high definizione senza barre horizontale, linii horizontale o ghosting.

5.L'asse Y di u servocontrol di l'impresora di l'impresora di u telefuninu mobile, a velocità di ritornu di u fasciu hè veloce, risparmiendu u tempu di cunversione di u travagliu.

Dui. Riassuntu di Aily Group

 UStampante UV flatbedhè un novu tipu di stampante multifunzionale, chì pò esse aduprata per stampà mudelli piani è effetti di sollievu; è u pruduttu stampatu hà mudelli chjaru, culori brillanti, è imagine ricche; a macchina hà alta precisione è veloce veloce; hà a funzione. di sistema automaticu di mischju di tinta bianca, automaticu A funzione di pulizia di u nozzle.The sopra hè u cuntenutu di "i vantaghji è i vantaghji di l'impresora UV di u casu di u telefuninu", spergu d'aiutà.

1080x1340-OM UV3060 XP600


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022