Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

7.DTF gamma di applicazioni di stampante?

Stampante A1 DTF

L'impresora DTF si riferisce à una stampante di film trasparente di raccolta diretta, cumparatu cù stampanti digitali tradiziunali è inkjet, a so gamma di applicazioni hè più larga, principalmente in i seguenti aspetti:

1. Stampa di T-shirt: a stampante DTF pò esse usata per a stampa di T-shirt, è u so effettu di stampa pò esse paragunabile à u trasferimentu termale tradiziunale è a serigrafia.

2. Stampa di scarpi: l'imprese DTF ponu stampà mudelli direttamente nantu à a parte superiore di i scarpi, cù una velocità di stampa rapida, un bonu effettu è culori ricchi.

3. Stampa di barile di penna: a stampante DTF pò esse usata per a stampa di barile di penna, cù una velocità di stampa rapida è dettagli ricchi.

4. Stampa di tazza di ceramica: a stampante DTF stessu pò stampà nantu à film trasparenti, è a film trasparente pò esse riscaldata per trasfirià u mudellu di stampa direttamente à a tazza di ceramica.

5. Printing planar gratuitu: Paragunatu cù e macchine di stampa tradiziunali, l'impresora DTF pò esse appiicata à i campi di stampa planari più cumplessi.

In corta, l'imprese DTF anu una larga gamma di applicazioni, in particulare in u campu di stampa persunalizatu, i so vantaghji sò più evidenti.


Postu tempu: Apr-10-2023