Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

6 MOTIVI PER QUÈ ACQUISTA STAMPANTI UV FLATBED MADE IN CHINA

Più di deci anni fà, a tecnulugia di fabricazione diStampanti UV flatbedera fermamente cuntrullata da certi altri paesi.Cina ùn hà micca a so propria marcaStampante UV flatbed.Ancu s'è u prezzu hè assai altu, l'utilizatori anu da cumprà.Avà, u mercatu di stampa UV di a Cina hè in crescita, è i pruduttori cinesi sò ancu attivi in ​​u mondu, in particulare i stampatori UV Ailygroup ricevenu feedback assai boni cù una qualità stabile è un bonu serviziu.Ancu s'ellu ci sò ancu assai utilizatori superstiziosi nantu à i cosi-chiamati marchi internaziunali, i fatti ci permettenu di piglià una cunclusione.

1.Compared cù marche internaziunale, u prezzu di Ailygroupmacchina UV flatbedhè assai più prezzu, è a so precisione è a stabilità sò migliurate nantu à a basa di a tecnulugia di impurtazione.Hè una bona scelta in a prima fase di entre in l'industria per via di u so funziunamentu simplice è di u principiu rapidu.

2.Although hè fattu in Cina, in fattu, Skycolor aduprà parti impurtate da l'esteru, in particulare i parti impurtanti cum'è i testi di stampa, basatu nantu à a tecnulugia avanzata internaziunale, per assicurà chì u funziunamentu è a funzione di a macchina UV flatbed hè uguale o ancu megliu. cà quellu di a machina flatbed UV impurtata.

L'imprese UV 3.Ailygroup risponde à a dumanda di u mercatu di stampa è aghjunghje parechje funzioni supplementari.Avemu fattu grandi innovazioni in stampa bidirezionale è stampa di vernice.A piattaforma di carica hà a funzione di aspirazione d'aria è aiuta in modu efficace à u posizionamentu di i materiali.Diversi lampade UV sò dispunibili, asciugatura rapida.

4.Ailygroup stampanti UV flatbed hannu fornitori di parti stabile, è furnisce supportu tecnicu è serviziu post-vendita per i clienti, in modu à assicurà chì i machini pò esse messu in pruduzzione nurmali è lisu creà prufitti.

5.U culore di stampa di l'impresora Ailygroup UV flatbed hè saturatu è luminoso, è a tinta è i consumabili sò cumpatibili.

6.U disignu di AilygroupStampante UV flatbedhè faciule d'utilizazione, cunvene per mantenimentu è riparazione, è un sistema pertinenti di ricezione è consegna di carta, sistema di asciugatura di l'aria di ventilatore frontale è altre equipaghji sò dispunibili per a selezzione.

正面照-谍照


Tempu di Postu: Nov-04-2022