Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.vinu
page_banner

5 Cose da circà quandu assume un Tecnicu di Riparazione di Stampante di Formatu Large

A vostra stampante inkjet di forma larga hè dura à u travagliu, stampendu un novu banner per una prumuzione imminente.Fighjate à a macchina è vede chì ci sò bande in a vostra maghjina.Ci hè qualcosa di sbagliatu cù a testa di stampa?Puderia esse una fuga in u sistema di tinta?Puderia esse u tempu di cuntattà una sucietà di riparazione di stampante di formatu largu.

Per aiutà à truvà un cumpagnu di serviziu per rinvià u funziunamentu, eccu i primi cinque cose da circà quandu impiegà una cumpagnia di riparazione di stampanti.

Supportu Multi-Layer

Relazioni forti cù i pruduttori

Opzioni di cuntrattu di serviziu cumpletu

Tecnici Locali

Competenza focalizzata

1. Support Multi-Layer

Circate un tecnicu di serviziu indipendente o una sucietà specializata in u vostru equipamentu?

Ci hè una diferenza maiò trà i dui.Una cumpagnia chì hè specializata in a riparazione di l'impresora offre strati di serviziu è sapè fà.Ùn site micca solu impiegà un tecnicu;site assuciatu un sistema di supportu cumpletu.Ci sarà una squadra cumpleta dispunibule per sustene a vostra stampante, cumpresu tuttu ciò chì và cun ella:

Applicazioni
Software
Inchiostri
Media
Equipamentu di Pre è Post-Trattamentu

È se u vostru tecnicu abituale ùn hè micca dispunibule, a cumpagnia di riparazione di l'impresora avarà altri dispunibuli per aiutà.I picculi negozi di riparazione lucali è i freelancers ùn anu micca e stesse capacità.

2. Relazioni forti cù Manufacturers

Se a vostra stampante hà bisognu di una parte specifica chì hè in ordine, quantu tempu sarete dispostu à aspittà?
Siccomu i picculi negozi di riparazione è i tecnichi cuntratti ùn sò micca specializati in un tipu d'equipaggiu o tecnulugia, ùn anu micca relazioni strette cù i pruduttori di stampanti o l'attrazione per ottene priorità.Ùn sò micca capaci di scalate i prublemi à a gestione superiore di l'OEM perchè ùn anu micca e relazioni.

L'imprese di riparazione di stampanti, però, facenu una priorità per favurizà relazioni strette è partenarii cù i fabricatori chì rapprisentanu.Questu significa ch'elli anu una cunnessione interna, è anu più influenza per ottene ciò chì avete bisognu.Ci hè ancu una bona chance chì a cumpagnia di riparazione hà un inventariu di pezzi digià in manu.

Ci hè una tonna di pruduttori di stampanti fora, è micca ogni cumpagnia averà una cullaburazione cù ogni marca.Quandu si verificate e cumpagnie di riparazione di l'impresora, assicuratevi chì anu una relazione stretta cù u fabricatore di a vostra stampante è qualsiasi stampante chì pudete esse cunsideratu in u futuru.

3. Opzioni di Contractu di Serviziu Multiple

Certi officine di riparazione più chjuche è tecnichi indipendenti sò tipicamente offrenu solu servizii di rottura / riparazione - qualcosa si rompe, li chjamate, riparanu è basta.In u mumentu, questu pò esse cum'è tuttu ciò chì avete bisognu.Ma appena riceve a fattura o u listessu prublema si ripresenta, pudete vulete scopre altre opzioni.

Una sucietà chì hè specializata in riparazioni di l'impresora offre piani di serviziu à più livelli per aiutà à cuntrullà i costi per truvà u megliu pianu di serviziu per adattà à a vostra attività.Questi vanu sopra è oltre e suluzioni di rottura / fissazione.Ogni stampante hà una circustanza unica di a so cumpetenza interna, u so mudellu di stampante esattu è a so situazione.Tuttu deve esse cunsideratu quandu cunsiderà a megliu opzione di serviziu post-garanzia per a vostra attività.Dittu chistu, duverebbe esse parechje opzioni di serviziu diffirenti per chì ogni stampante pò uttene u megliu serviziu è u megliu valore di serviziu.

Inoltre, valutanu tuttu u pezzu di l'equipaggiu, micca solu e zone problematiche.Queste cumpagnie ponu fà questu perchè travaglianu cù machini cum'è u vostru ogni ghjornu, è anu a cumpetenza tecnica per:

Identificà cumu hà cuminciatu u prublema

Ricunniscite s'ellu pudete fà qualcosa di male è offre cunsiglii
Verificate s'ellu ci sò altre prublemi cunnessi o senza relazione
Offre struzzioni è cunsiglii per evità prublemi ripetuti

L'imprese di riparazione di l'imprese agiscenu più cum'è u vostru cumpagnu è menu cum'è un fornitore di solu solu una volta.Sò dispunibuli ogni volta chì avete bisognu, chì hè inestimabile quandu cunzidira l'investimentu è l'impurtanza di e vostre stampanti inkjet industriali per a vostra attività.

4. Tecnici Locali

Sè vo site in San Diego è avete acquistatu una stampante di formatu largu da una sucietà cù un locu in Chicago, uttene reparazione pò esse difficiule.Questu pò esse spessu u casu quandu a ghjente compra stampanti in fieri cummerciale.Duvete almenu esse capace di ottene supportu telefuninu, ma chì se a vostra stampante hà bisognu di riparazione in situ?

Sì avete un cuntrattu di serviziu cù a cumpagnia, ponu esse capace di diagnosticà un prublema per u telefunu è offre suggerimenti chì ùn creanu micca più danni.Ma se preferite l'attenzione in situ o a vostra stampante hà bisognu di più di una risoluzione di prublemi, pudete avè da pagà per i costi di viaghju per avè un tecnicu in u situ.

Se ùn avete micca un cuntrattu di serviziu, avete l'uppurtunità di truvà una cumpagnia di riparazione di l'impresora chì hà una presenza lucale.Cum'è vo circate una cumpagnia di serviziu di riparazione di l'impresora, u locu hè di a massima impurtanza.Una ricerca di Google per i servizii in a vostra zona puderia pruduce solu uni pochi di picculi negozi di riparazione, cusì u vostru megliu percorsu hè di chjamà u fabricatore o uttene riferimenti da e persone chì avete fiducia.
U fabricatore vi dirigerà à i partenarii in a vostra zona, ma duvete ancu fà un pocu di sleuthing prima di stabilisce una cumpagnia di riparazione.Solu perchè una cumpagnia serve una stampante di marca particulare ùn significa micca chì ponu serve u vostru mudellu esatta per a vostra applicazione esatta.

5. Expertise Focused

Certi pruduttori, offre à i tecnichi l'uppurtunità di riceve una certificazione ufficiale per fà riparazioni.Tuttavia, questu ùn hè micca per tutte e marche, è generalmente serve cum'è una formalità.

Più impurtante chè un certificatu ufficiale hè l'esperienza.Un tecnicu puderia esse certificatu per riparà l'impresora, ma ùn pò ancu avè toccu unu in più di un annu.Hè più preziosa di truvà una cumpagnia di riparazione di l'impresora cù i tecnichi chì sò in trinchera ogni ghjornu, custruendu continuamente nantu à a so sperienza di prima manu.Solu assicuratevi di verificà chì anu una sperienza diretta cù a marca è u mudellu di u vostru equipamentu.

Aily Group hè un fornitore di stampanti industriali di serviziu cumpletu cù tecnichi è specialisti in applicazioni in tutta l'Asia è l'Europa In i nostri quasi 10 anni di sperienza, avemu travagliatu in manu cù i più grandi nomi di stampa cummerciale, cumpresi Mimaki, Mutoh, Epson. è EFI.Per parlà di u nostru serviziu è capacità di supportu per i vostri stampatori, cuntattateci oghje!


Tempu di post: 20-sep-2022