Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.wine
banner_di_pagina

Chì ghjè a distinzione trà RGB è CMYK in u casu di una stampante à getto d'inchiostru?

Chì ghjè a distinzione trà RGB è CMYK in u casu di unStampante à getto d'inchiostru?
1
U mudellu di culore RGB hè i trè culori primari di a luce. Rossu, Verde è Blu. Quessi trè culori primari, chì anu diverse proporzioni, ponu creà una gamma di culori. In teoria, a luce verde, rossa è blu puderia esse cumminata cù altre tonalità.

Hè ancu cunnisciutu cum'è KCMY, CMY hè l'abbreviazione di giallu, cianu è magenta. Quessi sò i culori chì custituiscenu l'intermedi in RGB (trè tonalità primarie di luce) cumminati in coppie chì sò u culore cumplementariu di RGB.

Prima di entre in i dettagli, cunsideremu questi:

In l'imagine hè chjaru chì u culore CMY hè una mistura sottrattiva. Questa hè a distinzione principale, allora perchè a nostra stampante fotografica è a stampante UV hè KCMY? Questu hè duvutu à u fattu chì a tecnulugia attualmente in usu ùn pò micca pruduce pigmenti di alta purezza. A mistura tricolore pò esse un pocu diversa da u neru abituale, ma invece hè un rossu scuru, ciò chì richiede un inchiostru neru speciale chì pò neutralizà.

Teoricamente, RGB hè in realtà u culore naturale, chì hè u culore chì si trova in tutte e cose naturali chì simu capaci di vede.

In tempi muderni, i valori di culore RGB sò visualizati nantu à schermi chì sò classificati per culori brillanti. Questu hè duvutu à u fattu chì a purezza di a luce hè a megliu, è dunque u culore chì hè u più precisu riflette i valori di tonalità RGB. Cusì pudemu ancu classificà i culori visibili cum'è culori RGB.

Contrariamente à questu, i 4 culori KCMY rapprisentanu mudelli di culore chì sò specificamente destinati à a stampa industriale. Ùn sò micca luminosi. Basta chì u mudellu di culore sia stampatu nantu à una varietà di supporti utilizendu apparecchiature muderne per a stampa. U modu di culore puderia esse classificatu sottu u modu KCMY.

Demu un'ochjata à u cuntrastu di u modu di culore RGB, è KCMY i modi di culore in Photoshop:

(di solitu u disignu graficu paragunerà tipicamente e differenze trà dui culori di u scopu di a stampa strappata)

Photoshop hà cunfiguratu dui modi di culore RGB è KCMY per fà qualchì distinzione. In fatti, a differenza ùn hè micca grande dopu a stampa, ma se trattate l'imagine in RIP cù u mudellu RGB, viderete chì u risultatu di stampa hè una grande differenza paragunatu à a foto originale.

Sè vo vulete amparà di più, per piacècuntatta ci.


Data di publicazione: 12 d'ottobre di u 2022