stampa UV hè un mètudu unicu distampa digitaleaduprendu a luce ultravioletta (UV) per asciugà o curà inchiostri, adesivi o rivestimenti quasi appena tocca a carta, o l'aluminiu, u cartone di schiuma o l'acrilico - in fattu, sempre chì si mette in a stampante, a tecnica pò esse usata per stampate nantu à quasi tuttu.
A tecnica di curazione UV - u prucessu fotochimicu di siccà - hè stata urigginariamente introdutta com'è un mezzu di secca rapidamente i smalti di gel per unghie utilizati in manicure, ma hè statu recentemente aduttatu da l'industria di stampa induve hè stata aduprata per stampà nantu à qualsiasi cosa, da signalazioni è brochures. à i buttigli di birra. U prucessu hè u listessu cum'è a stampa tradiziunale, l'unica diferenza hè a tinta utilizata è u prucessu di siccà - è i prudutti superiori pruduciuti.
In a stampa tradiziunale, i tinta di solventi sò usati; questi ponu evaporà è liberà composti organici volatili (VOC) chì sò dannusu à l'ambiente. U metudu pruduce ancu - è usa - calore è un odore accumpagnatu. Inoltre, esige pulveri spray supplementari per aiutà cù u prucessu di compensazione di tinta è l'asciugatura, chì pò piglià parechji ghjorni. I tinchi sò assorbiti in u mediu di stampa, cusì i culori ponu parenu lavati è sbiaditi. U prucessu di stampa hè limitatu soprattuttu à i supporti di carta è di carta, per quessa ùn pò micca esse usatu nantu à materiali cum'è plastica, vetru, metallu, foglia o acrilicu cum'è stampa UV.
In a stampa UV, i luci di mercuriu / quartz o LED sò usati per curà invece di calore; a luce UV d'alta intensità apposta seguita strettamente cum'è l'inchiostru speciale hè distribuitu nantu à u supportu di stampa, siccatu appena appiicatu. Perchè l'inchiostru si trasforma da un solidu o pasta à un liquidu quasi immediatamente, ùn ci hè nisuna chance per evaporà è cusì ùn sò micca liberati COV, fumi tossichi o ozone, facendu a tecnulugia ecologica cù quasi una impronta di carbonu zero.
L'inchiostru, l'adesivu o u revestimentu cuntene una mistura di monomeri liquidi, oligomeri - polimeri custituiti da pochi unità ripetitive - è fotoiniziatori. Durante u prucessu di curazione, a luce d'alta intensità in a parte ultravioletta di u spettru, cù una lunghezza d'onda trà 200 è 400 nm, hè assorbita da u fotoiniziatore chì subisce una reazione chimica - reticulazione chimica - è face chì l'inchiostru, u revestimentu o l'adesivo si stende. indurisce istantaneamente.
Hè faciule per vede perchè a stampa UV hà superatu l'acqua tradiziunale è e tecniche di asciugatura termale basate in solventi è perchè si prevede di cuntinuà à cresce in pupularità. Ùn solu u metudu accelerà a produzzione - vale à dì più hè fattu in menu tempu - i tassi di rifiutu sò ridotti cum'è a qualità hè più altu. E gocce umide di tinta sò eliminate, per quessa ùn ci hè micca strofinamentu o smudging, è cum'è l'asciugatura hè quasi immediata, ùn ci hè micca evaporazione è per quessa ùn ci hè micca perdita di grossu o voluminu di u revestimentu. I dettagli più fini sò pussibule, è i culori sò più nitidi è più vivi, postu chì ùn ci hè micca assorbimentu nantu à u supportu di stampa: a scelta di a stampa UV nantu à i metudi di stampa tradiziunali puderia esse a diffarenza trà pruduce un pruduttu di lussu, è qualcosa chì si senti assai menu superiore.
L'inchiostri anu ancu proprietà fisiche migliorate, finitura lucida mejorata, resistenza à i graffiati, chimichi, solventi è durezza, una migliore elasticità è u pruduttu finitu prufittà ancu di una forza mejorata. Sò ancu più durable è resistenti à l'intemperie, è offrenu una resistenza aumentata à u sbiadimentu chì li rende ideali per a signalizazione esterna. U prucessu hè ancu più costuali - più prudutti ponu esse stampati in menu tempu, à una qualità megliu è cù menu rifiuti. A mancanza di VOC emessi quasi significa chì ci hè menu dannu à l'ambiente è a pratica hè più sustinevule.
vive di più:
Tempu di Postu: Apr-22-2022