In l'ultimi anni, cù a crescente dumanda di persunalizazione di i tessili, l'industria di a stampa tessile hà cunnisciutu una rapida crescita in i mercati europei è americani. Sempre più imprese è individui si sò rivolti à a tecnulugia DTF. E stampanti DTF sò simplici è pratiche da aduprà, è pudete stampà ciò chì vulete. Inoltre, e stampanti DTF sò avà macchine affidabili è economiche. Direct-to-Film (DTF) significa stampà un disignu nantu à un film speciale per u trasferimentu à i vestiti. U so prucessu di trasferimentu termicu hà una durabilità simile à a stampa serigrafica tradiziunale.
A stampa DTF offre una gamma d'applicazioni più larga chè altre tecnulugie di stampa. I mudelli DTF ponu esse trasferiti à una varietà di tessuti, cumpresi u cotone, u nylon, u rayon, u poliestere, u cuoio, a seta è altri. Hà rivoluzionatu l'industria tessile è hà aggiornatu a creazione tessile per l'era digitale.
A stampa DTF hè ideale per e piccule è medie imprese, in particulare i pruprietarii di butteghe persunalizate Esty DIY. In più di e t-shirt, DTF permette ancu à i creatori di fà cappelli, borse è assai di più fai-da-te. A stampa DTF hè più sustenibile è menu cara chè altri metudi di stampa, è cù u crescente interessu per a sustenibilità in l'industria di a moda, un altru vantaghju di a stampa DTF rispetto à a stampa convenzionale hè a so tecnulugia altamente sustenibile.
Chì cose sò necessarie per cumincià cù a stampa DTF?
1.Stampante DTF
In alternativa, cunnisciute cum'è stampanti DTF mudificate, stampanti dirette à film. E stampanti simplici cù serbatoi d'inchiostru à sei culori cum'è l'Epson L1800, R1390, ecc. sò i pilastri di stu gruppu di stampanti. L'inchiostri bianchi DTF ponu esse piazzati in i serbatoi LC è LM di a stampante, rendendu l'operazione più faciule. Ci sò ancu macchine prufessiunali per cartone, chì sò sviluppate apposta per a stampa DTF, cum'è a macchina ERICK DTF. A so velocità di stampa hè stata assai migliorata, cù una piattaforma di adsorbimentu, un sistema di mescolamentu di l'inchiostru biancu è un sistema di circulazione di l'inchiostru biancu, chì pò ottene risultati di stampa migliori.
2. Consumabili: filmi PET, polvere adesiva è inchiostru di stampa DTF
Film in PET: Chjamati ancu film di trasferimentu, a stampa DTF usa film in PET, chì sò fatti di polietilene è tereftalatu. Cù un spessore di 0,75 mm, offrenu capacità di trasmissione superiori, i film DTF sò ancu dispunibili in rotuli (DTF A3 è DTF A1). L'efficienza serà assai migliurata se i film in rotuli ponu ancu esse aduprati cù una macchina automatica per scuzzulà a polvere, permette di automatizà tuttu u prucessu, basta à trasferisce i film nantu à u vestitu.
Polvere adesiva: In più d'esse un agente legante, a polvere di stampa DTF hè bianca è funziona cum'è una sustanza adesiva. Rende u mudellu lavabile è duttile, è u mudellu pò esse cumpletamente integratu cù u vestitu. A polvere DTF hè stata specificamente furmulata per l'usu cù a stampa DTF, pò attaccà precisamente à l'inchiostru è micca à u film. A nostra polvere dolce è elastica cù una sensazione di calore. Perfetta per a stampa di t-shirt.
Inchiostru DTF: L'inchiostri pigmentati cianu, magenta, giallu, neru è biancu sò richiesti per e stampanti DTF. Un cumpunente unicu cunnisciutu cum'è inchiostru biancu hè adupratu per mette una basa bianca nantu à a pellicola nantu à a quale serà pruduttu u mudellu culuritu, u stratu d'inchiostru biancu renderà i culori più vivi è brillanti, assicurendu l'integrità di u mudellu dopu u trasferimentu, è l'inchiostru biancu pò ancu esse adupratu per stampà mudelli bianchi.
3. Software di stampa DTF
Cum'è parte di u prucessu, u software hè cruciale. Una grande parte di l'effettu di u Software hè nantu à e qualità di stampa, e prestazioni di u culore di l'inchiostru è a qualità di stampa finale nantu à a tela dopu u trasferimentu. Quandu si stampa DTF, duverete aduprà un'applicazione di trasfurmazione d'imagine capace di trattà i culori CMYK è bianchi. Tutti l'elementi chì cuntribuiscenu à una stampa ottima sò cuntrullati da u software di DTF Printing.
4. Fornu di stagionatura
Un fornu di polimerizazione hè un picculu fornu industriale utilizatu per funde a polvere adesiva chì hè stata posta nantu à u film di trasferimentu. U fornu chì avemu pruduttu hè specificamente utilizatu per polimerizà a polvere adesiva nantu à u film di trasferimentu di dimensione A3.
5. Macchina di pressa di calore
A macchina di pressa à calore hè aduprata principalmente per trasferisce l'imagine stampata nantu à a pellicola nantu à u tessutu. Prima di cumincià à trasferisce a pellicola per animali domestici nantu à a maglietta, pudete prima stirà i vestiti cù una pressa à calore per assicurà chì i vestiti sianu lisci è chì u trasferimentu di u mudellu sia cumpletu è uniforme.
Agitatore di polvere automaticu (alternativu)
Hè adupratu in installazioni DTF cummerciali per applicà a polvere uniformemente è per caccià a polvere residuale, frà altre cose. Hè assai efficiente cù a macchina quandu avete assai travaglii di stampa ogni ghjornu, sè site un principiante, pudete sceglie di ùn aduprà micca, è scuzzulà a polvere adesiva nantu à u film manualmente.
Prucessu di stampa diretta à u film
Passu 1 - Stampa nantu à pellicola
Invece di carta regulare, inserite a pellicola PET in i vassoi di a stampante. Prima, aghjustate i paràmetri di a vostra stampante per sceglie di stampà u stratu di culore prima di u stratu biancu. Dopu, impurtate u vostru mudellu in u software è aghjustate à a dimensione adatta. U puntu impurtante da ricurdà hè chì a stampa nantu à a pellicola deve esse una maghjina speculare di l'imagine reale chì deve cumparisce nantu à u tessutu.
Passu 2 - Sparghje a polvere
Stu passu hè l'applicazione di polvere adesiva à caldo nantu à u filmu chì hà l'imagine stampata. A polvere hè applicata uniformemente quandu l'inchiostru hè bagnatu è a polvere in eccessu deve esse eliminata cù cura. L'impurtante hè di assicurà chì a polvere sia spargugliata uniformemente nantu à tutta a superficia stampata di u filmu.
Un modu assai cumunu per assicurà questu hè di tene u filmu à i so bordi corti in modu chì i so bordi lunghi sianu paralleli à u pianu (orientazione orizzontale) è versà a polvere in u centru di u filmu da cima à fondu in modu chì forma un mucchiu di circa 1 pollice di spessore in u centru da cima à fondu.
Pigliate u filmu inseme cù a polvere è piegatelu ligeramente versu l'internu in modu chì forma una ligera U cù a superficia concava rivolta versu sè stessu. Avà scuzzulate stu filmu da manca à diritta assai ligeramente in modu chì a polvere si sparghje lentamente è uniformemente nantu à tutta a superficia di u filmu. In alternativa, pudete aduprà agitatori automatichi dispunibili per installazioni cummerciali.
Passu 3 - Scioglie a polvere
Cum'è in u nome, a polvere hè sciolta in questu passu. Questu pò esse fattu in parechji modi. U modu u più cumunu hè di mette u filmu cù l'imagine stampata è a polvere applicata in u fornu di polimerizazione è scaldà.
Hè assai cunsigliatu di seguità e specificazioni di u fabricatore per a fusione di a polvere. Sicondu a polvere è l'attrezzatura, u riscaldamentu hè generalmente fattu per 2 à 5 minuti cù a temperatura intornu à 160 à 170 gradi Celsius.
Passu 4 - Trasferisce u mudellu nantu à u vestitu
Stu passu implica a pre-pressatura di u tissutu prima di trasferisce l'imagine nantu à u vestitu. U vestitu deve esse tenutu in a pressa di calore è pressurizatu sottu calore per circa 2 à 5 secondi. Questu hè fattu per appiattisce u tissutu è ancu assicurà a deumidificazione di u tissutu. A pre-pressatura aiuta à u trasferimentu currettu di l'imagine da u filmu nantu à u tissutu.
U trasferimentu hè u core di u prucessu di stampa DTF. U filmu PET cù l'imagine è a polvere fusa hè piazzatu nantu à u tissutu pre-pressatu in a pressa à calore per una forte adesione trà u filmu è u tissutu. Stu prucessu hè ancu chjamatu "indurimentu". L'indurimentu hè fattu à una temperatura di 160 à 170 gradi Celsius per circa 15 à 20 secondi. U filmu hè avà fermamente attaccatu à u tissutu.
Passu 5 - Staccate a pellicola à fretu
U tissutu è a pellicola avà attaccata devenu rinfriscà si à temperatura ambiente prima di caccià a pellicola. Siccomu a massa fusa à caldo hà una natura simile à l'ammidi, mentre si rinfrisca, agisce cum'è un legante chì mantene u pigmentu culuritu in l'inchiostri in una forte adesione cù e fibre di u tissutu. Una volta chì a pellicola hè rinfriscata, deve esse staccata da u tissutu, lascendu u disignu desideratu stampatu in inchiostru sopra u tissutu.
Vantaghji è svantaghji di a stampa diretta nantu à u film
Pro
Funziona cù guasi tutti i tipi di tessuti
U vestitu ùn hà micca bisognu di pretrattamentu
I tessuti cusì cuncepiti mostranu bone caratteristiche di lavaggio.
U tissutu hà una sensazione di manu assai ligera à u toccu
U prucessu hè più veloce è menu tediosu chè a stampa DTG
Inconvénienti
A sensazione di e zone stampate hè ligeramente affettata in paragone à quella di i tessuti cuncepiti cù a stampa di sublimazione.
In paragone à a stampa per sublimazione, a vivacità di u culore hè ligeramente bassa.
Costu di a stampa DTF:
Eccettu u costu di l'acquistu di stampanti è altri equipaghji, calculemu u costu di i cunsumabili per una maghjina di taglia A3:
Pellicula DTF: 1 pellicula A3
Inchiostru DTF: 2,5 ml (Ci vole 20 ml d'inchiostru per stampà un metru quadru, dunque solu 2,5 ml d'inchiostru DTF sò necessarii per una maghjina di dimensione A3)
Polvere DTF: circa 15 g
Cusì u cunsumu tutale di cunsumabili per stampà una maglietta hè di circa 2,5 USD.
Spergu chì l'infurmazioni sopra sò utili per voi per realizà u vostru pianu cummerciale, Aily Group s'impegna à furnisce à i clienti i migliori prudutti è servizii.
Data di publicazione: 07-ott-2022




