Hangzhou Aily Digital Printing Technology Co., Ltd.
  • sns (3)
  • sns (1)
  • youtube (3)
  • Instagram-Logo.wine
banner_di_pagina

DTF vs DTG Chì hè a megliu alternativa

DTF vs DTG: Chì ghjè a megliu alternativa?

A pandemia hà incitatu i picculi studii à focalizassi nantu à a pruduzzione di stampa à dumanda è cun ella, a stampa DTG è DTF hè ghjunta nantu à u mercatu, aumentendu l'interessu di i pruduttori chì volenu cumincià à travaglià cù vestiti persunalizati.

Dapoi avà, u Direct-to-garment (DTG) hè statu u metudu principale utilizatu per e stampe di t-shirt è e piccule produzioni, ma in l'ultimi mesi u Direct-to-film o Film-to-Garment (DTF) hà generatu interessu in l'industria, vincendu ogni volta più sustenitori. Per capisce stu cambiamentu di paradigma, avemu bisognu di sapè quali sò e differenze trà un metudu è l'altru.

Tramindui i tipi di stampa sò adatti per picculi oggetti o personificazioni, cum'è magliette o maschere. Tuttavia, i risultati è u prucessu di stampa sò diffirenti in i dui casi, dunque pò esse difficiule di decide quale sceglie per una impresa.

DTG:

Hà bisognu di pretrattamentu: In u casu di DTG, u prucessu principia cù u pretrattamentu di i vestiti. Stu passu hè necessariu prima di stampà, postu chì travagliaremu direttamente nantu à u tessutu è questu permetterà à l'inchiostru di esse bè fissatu è eviterà di trasferiscelu à traversu u tessutu. Inoltre, averemu bisognu di scaldà u vestitu prima di stampà per attivà stu trattamentu.
Stampa diretta nantu à u vestitu: Cù DTG stampate direttamente nantu à u vestitu, dunque u prucessu pò esse più cortu chè DTF, ùn avete micca bisognu di trasferimentu.
Usu di tinta bianca: Avemu l'opzione di mette una maschera bianca cum'è basa, per assicurà chì a tinta ùn si mischi cù u culore di i supporti, ancu s'ellu ùn hè micca sempre necessariu (per esempiu nantu à e basi bianche) è hè ancu pussibule di riduce l'usu di sta maschera, mettendu u biancu solu in certe zone.
Stampa nantu à u cuttone: Cù stu tipu di stampa pudemu stampà solu nantu à vestiti di cuttone.
Stampa finale: Per fissà l'inchiostru, duvemu fà una stampa finale à a fine di u prucessu è averemu u nostru vestitu prontu.

DTF:

Nisun bisognu di pretrattamentu: In a stampa DTF, postu chì hè prestampata nantu à un film, chì duverà esse trasferitu, ùn ci hè bisognu di pretrattamentu di u tessutu.
Stampa nant'à film: In DTF stampemu nant'à film è dopu u disignu deve esse trasferitu nant'à u tissutu. Questu pò rende u prucessu un pocu più longu paragunatu à DTG.
Polvere adesiva: Stu tipu di stampa richiederà l'usu di una polvere adesiva, chì serà aduprata subitu dopu avè stampatu l'inchiostru nantu à u film. Nantu à e stampanti create specificamente per DTF, questu passu hè inclusu in a stampante stessa, cusì evitate qualsiasi passu manuale.
Usu di tinta bianca: In questu casu, hè necessariu aduprà un stratu di tinta bianca, chì hè piazzatu sopra u stratu di culore. Questu hè quellu chì hè trasferitu nantu à u tissutu è serve da basa per i culori principali di u disignu.

Ogni tipu di tela: Unu di i vantaghji di DTF hè chì vi permette di travaglià cù ogni tipu di tela, micca solu u cuttone.
Trasferimentu da u filmu à u tissutu: L'ultimu passu di u prucessu hè di piglià u filmu stampatu è di trasferiscelu à u tissutu cù una pressa.
Dunque, quandu decidemu quale stampa sceglie, chì cunsiderazioni duvemu tene in contu?

U materiale di e nostre stampe: Cum'è mintuvatu sopra, DTG pò esse stampatu solu nantu à u cotone, mentre chì DTF pò esse stampatu nantu à parechji altri materiali.
U vulume di pruduzzione: Attualmente, e macchine DTG sò assai più versatili è permettenu una pruduzzione più grande è più rapida chè DTF. Dunque hè impurtante esse chjaru nantu à i bisogni di pruduzzione di ogni impresa.
U risultatu: U risultatu finale di una stampa è di l'altra hè abbastanza differente. Mentre in DTG u disegnu è l'inchiostri sò integrati cù u tissutu è u toccu hè più ruvidu, cum'è a basa stessa, in DTF a polvere fissatrice a face sente plastica, più brillante è menu integrata cù u tissutu. Tuttavia, questu dà ancu una sensazione di più grande qualità in i culori, postu chì sò puri, u culore di basa ùn intervene micca.
Usu di u biancu: A priori, e duie tecniche necessitanu assai tinta bianca per stampà, ma cù l'usu di un bon Software Rip, hè pussibule cuntrullà u stratu di biancu chì hè applicatu in DTG, secondu u culore di basa è cusì riduce i costi cunsiderabilmente. Per esempiu, neoStampa hà una modalità di stampa speciale per DTG chì ùn solu permette una calibrazione rapida per migliurà i culori, ma pudete ancu sceglie a quantità di tinta bianca da aduprà nantu à diversi tipi di tessuti.
In poche parole, a stampa DTF pare guadagnà terrenu annantu à DTG, ma in realtà, anu applicazioni è usi assai diversi. Per a stampa à piccula scala, induve cercate boni risultati di culore è ùn vulete micca fà un investimentu cusì grande, DTF pò esse più adattatu. Ma u DTG hà avà macchine di stampa più versatili, cù diverse piastre è prucessi, chì permettenu una stampa più rapida è più flessibile.


Data di publicazione: 04-ott-2022